بازدید سایت : ۳۶۳۸۵

◄ تأمین زمین برای متقاضیان شهر بیرجند در هشت روستا مصوب شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۷ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای اطراف بیرجند تأمین شد.

تأمین زمین برای متقاضیان شهر بیرجند در هشت روستا مصوب شد
تین نیوز

بیرجند|معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۷ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در روستاهای اطراف برای واگذاری به متقاضیان در شهر بیرجند تأمین شد.
به گزارش تین نیوز، علیرضا عباس زاده امروز در دهمین شورای مسکن استان گفت: الحاق اراضی روستایی و شهری، در قالب طرح نهضت ملی مسکن  بوده و اگر متقاضی در این خصوص وجود نداشته باشد، الحاق منتفی است.
به گفته وی؛ از آن جایی که واگذاری مسکن به صورت ویلایی در سایت زعفرانیه ندارد، زمین مورد نیاز برای این افراد در روستاهای اطراف بیرجند تأمین می شود.
وی تصریح کرد: در شورای مسکن استان تأمین زمین برای متقاضیان شهر بیرجند در هشت روستا به ظرفیت ۷ هزار و ۳۰۰ واحد جدید مصوب شد.
معاون استاندار متذکر شد : افرادی که در شهر بیرجند متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند و در سامانه تأیید نهایی شده‌اند، می توانند در هشت روستای اطراف بیرجند زمین مورد نیاز خود را برای ساخت مسکن تحویل بگیرند.
عباس زاده ادامه داد: زمین برای واگذاری به متقاضیان مسکن ویلایی در روستاهای علی آباد داورآباد، بجد، مهدی‌ آباد، حاجی آباد، دستگرد، شکراب، چاج و چهکند تأمین شده است.
وی با تأکید بر اینکه تأمین زیرساخت‌ های طرح نهضت ملی مسکن برعهده دولت است، خاطرنشان کرد: تاکنون برای ایجاد زیرساخت‌های آب و برق در سایت‌ های نهضت ملی مسکن استان ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
معاون استاندار با بیان اینکه در کاربری های نظامی و انتظامی نیازی به گرفتن پروانه ساختمان نیست،اظهار داشت: در شورای مسکن استان تصمیماتی برای رفع مشکل تأمین زمین شهرهای آبیز و حاجی‌آباد زیرکوه هم اتخاذ شد.
عباس زاده ادامه داد: براساس مصوبه شورای مسکن استان واگذاری زمین در شهر حاجی آباد زیرکوه در دو سایت ۱۱.۵ و ۳۵ هکتاری انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: در راستای ایجاد ایمنی در ۶ سایت نهضت ملی مسکن استان، اجرای سیل بند در دستور کار قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.