بازدید سایت : ۸۲۳۹۵

◄ نصب ۳۲۰۰ تابلو در محورهای خراسان جنوبی

بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط کشی و ۳ هزار و ۲۰۰ تابلو در محورهای استان نصب شده است.

نصب ۳۲۰۰ تابلو در محورهای خراسان جنوبی
تین نیوز

بیرجند| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: طی چهارماه گذشته بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط کشی و نصب حدود ۳ هزار و ۲۰۰ تابلو در محورهای استان انجام شده است.

به گزارش تین نیوز، اسداله جلال زاده اظهار داشت: تشخیص و تعیین مسیر در جاده ها از مهمترین عواملی است که به کاربران جاده ای کمک می کند تا در تردد دچار مشکل نشوند.

وی افزود: براین اساس این اداره برای ارتقای ایمنی محورهای حوزه استحفاظی اموری چون خط کشی، نصب تابلو و اصلاح شیب شیروانی و دیگر فعالیت های راهداری را به طور مستمر انجام می دهد تا کاربران جاده ای بسلامت در مسیری ایمن طی طریق کنند.

جلال زاده ضمن اشاره به انجام ۶۰۶ کیلومتر خط کشی به همراه طراحی، ساخت، جانمایی و نصب ۳ هزار و ۱۵۱ عدد انواع تابلوهای اخباری، اطلاعاتی و انتظامی در چهار ماه گذشته گفت: ۳۲۰ مترمربع تابلو تعمیر و نصب شده، ۷ هزار متر گاردریل جانمایی شده، همچنین ۵۶ دماغه نیز ایمن سازی شده است.

وی همچنین به شناسایی ۴۸ مورد تخلفات حریم راه ها اشاره کرد و افزود: برخورد و قلع و قمع تخلفات صورت گرفته در حریم جاده ها به همراه جمع آوری تابلو و دسترسی غیرمجاز نیز به تعداد ۸۷ مورد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به لزوم بخشنده کردن جاده ها این اداره توانسته طی زمان مذکور ۲۸ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی هم به انجام رساند.

جلال زاده گفت: تابلوهای قدیمی و فاقد بازتاب جمع آوری و نصب مجدد تابلوهای اطلاعاتی کیلومترشمار در محور قاین گناباد به همت عوامل اجرایی راهداری شهرستان قاین انجام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.