بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

جدیدترین گزارش مالی تسلا؛ رشد ۱۴۵ درصدی درآمدها!

جدیدترین گزارش مالی تسلا؛ رشد ۱۴۵ درصدی درآمدها!

تین‌نیوز| کمپانی تسلا با انتشار گزارش مالی خود در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، خبر از درآمد خالص ۲۲ میلیون دلاری خود داده است.

به گزارش Automotive News؛ کمپانی تسلا در گزارش مالی سه ماهه دوم خود نیز به سود‌آوری مناسبی رسیده بود. میزان درآمد کمپانی تسلا در سه ماه سوم سال جاری میلادی، به ۲.۳ میلیارد دلار رسیده است که حدود ۱۴۵ درصد از مدت زمان مشابهه سال ۲۰۱۵ میلادی بیشتر است.

مدل‌های برقی تسلا بسیار محبوب بوده و با استقبال و اقبال خوبی مواجه شده‌اند. تسلا در سه ماه نخست سال جاری میلادی؛ ۲۴۸۲۱ دستگاه از تولیدات خود را فروخته است؛ که این رقم نشان دهنده افزایش ۱۱۴ درصدی فروش محصولات تسلا نسبت به مدت زمان مشابه، در سال ۲۰۱۵ میلادی است. تسلا ۱۶۰۴۷ دستگاه مدل S و ۸۷۷۴ دستگاه مدل X را فروخته است. به این ترتیب فروش هر کدام از خودروهای تسلا حدود ۶۸ درصد افزایش داشته است.

تسلا به خوبی مسیر رشد خود را برای رسیدن به هدف فروش ۵۰ هزار دستگاه خودرو طی کرده و برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود، تنها باید ۲۵۱۷۹ دستگاه دیگر از محصولات خود را به فروش برساند.
تسلا گزارش کاملی از وضعیت اقتصادی خود را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار اده است.

این کمپانی ۱۷ فروشگاه جدید را در سه ماهه اخیر بازگشایی کرده و تعداد فروشگاه‌های خود در سراسر جهان را به ۲۵۰ واحد رسانده است. آمار شگفت‌انگیز کمپانی تسلا، سرعت رو به رشد آن را به نمایش می‌گذارد و این در حالی است که هنوز تحویل تسلا مدل ۳ شروع نشده است.

این خودرو که با استقبال زیادی روبرو شده؛ با شروع نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

همچنین کمپانی تسلا قصد راه‌اندازی بزرگترین سیستم ذخیره انرژی باتری لیتیوم‌یون جهان را در کالیفرنیای جنوبی دارد که قادر به تامین انرژی ۲۵۰۰ خانه است. تسلا در ۲۸ اکتبر یک محصول مشترک  و حاصل همکاری با SolarCity را رونمایی می‌کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.