◄ هدف سایپاسیتروئن از حضور در ایران
مدیرعامل سایپاسیتروئن گفت: از اهداف استراتژیک سایپاسیتروئن این است که جزو ۵ شرکت برتر گروه PSA از لحاظ کیفیت و بهرهوری شود و مقام اول کیفیت و خدمات فروش و پس از فروش را در بازار ایران کسب کند.
مدیرعامل سایپاسیتروئن گفت: از اهداف استراتژیک سایپاسیتروئن این است که جزو ۵ شرکت برتر گروه PSA از لحاظ کیفیت و بهرهوری شود و مقام اول کیفیت و خدمات فروش و پس از فروش را در بازار ایران کسب کند.
به گزارش تیننیوز، فریبرز شهباز در بخش تخصصی همایش بینالمللی صنعت خودرو با اشاره به سابقه همکاری بیش از نیمقرن گروه خودروسازی سایپا و سیتروئن در تولید خودرو خاطرنشان کرد: با ثبت شرکت سایپاسیتروئن در اردیبهشت ماه سال جاری، طراحی فرایندهای مهندسی و عملیاتی برای تولید اولین محصول سیتروئن در این شرکت آغاز شده و در حال پیشرفت می باشد.
وی در ادامه با تاکید بر تولید محصولات سیتروئن با بالاترین کیفیت اعلام کرد: امیدواریم با بررسی توان و پتانسیل قطعهسازان داخلی، انتخاب و بهرهگیری از تأمینکنندگان داخلی و زنجیره تأمین گروه سایپا، به هدف گذاری 70 درصد داخلیسازی قطعات برسیم.
شهباز ضمن اشاره به تولید 200 هزار دستگاه از محصولات سیتروئن در این شرکت و صادرات 30درصد از محصولات تولیدی ابراز داشت: آموزش و یادگیری برای تمام سطوح، راه موفقیت و ارتقاء کیفیت محصولات می باشد و تمام تلاش این شرکت، استانداردسازی جهانی در زمینههای توسعه محصول، خدمات فروش و پس از فروش است.
در ادامه یان مارتین قائم مقام مدیرعامل سایپاسیتروئن، دلیل انتخاب شرکت سایپاسیتروئن برای سرمایهگذاری را بهرهمندی از نیروهای جوان، متعهد و با انگیزه عنوان کرد و افزود: اولین محصول تولیدی این شرکت،C3 است که جزو بهترین خودروهای روز و رقابت پذیر اروپا محسوب میشود و هدف مجموعه رسیدن به تولید انبوه و باکیفیت محصولات تولیدی در سایپاسیتروئن است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مأموریت های انجام شده کارکنان سایپاسیتروئن به کشورهای اروپایی و بازدید از شرکتهای گروه PSA، بیشترین سرمایهگذاری این شرکت در مقوله آموزش می باشد.
پنجمین همایش بینالمللی صنعت خودرو با حضور خودروسازان داخلی و خارجی و کارشناسان صنعت خودرو از کشورهای مختلف جهان، از 24بهمن به مدت دو روز در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار می شود و شرکت سایپاسیتروئن در مرکز نمایشگاهی این مجموعه پذیرای بازدیدکنندگان است.