بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ خودروی جدید «فورد» که انقلابی در نقشه‌خوانی آفرودی‌ها ایجاد می‌کند

نام این مدل از خودروی فورد، از افسانه قدیمی هانسل و گرتل گرفته شده است. این سیستم ناوبری همانند دوقلوی گم‌شده در جنگل که پشت سر خود خرده‌های نان به‌جا می‌گذاشتند، نقاطی را روی مسیر رفته شده در نقشه خودرو ثبت می‌کند که به راننده اجازه می‌دهد به‌راحتی راه بازگشت به خانه را پیدا کند.

تین نیوز

یکی از مشکلات گردش در دل طبیعت همواره گم کردن مسیر بازگشت به خانه است که می‌تواند حتی دل شجاع‌ترین ماجراجویان را هم بلرزاند. اما محصول امسال فورد دارای قابلیتی شگفت‌انگیز است که این مشکل را برای همیشه حل می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از «موتور وان»، «خرده‌نان» (Breadcrumbs)، نام جدیدترین قابلیت خودروی فورد مدل Ranger Raptor است. نام این سیستم ناوبری خودروی فورد، از افسانه قدیمی هانسل و گرتل گرفته شده است. این سیستم ناوبری همانند دوقلوی گم‌شده در جنگل که پشت سر خود خرده‌های نان به‌جا می‌گذاشتند، نقاطی را روی مسیر رفته شده در نقشه خودرو ثبت می‌کند که به راننده اجازه می‌دهد به‌راحتی راه بازگشت به خانه را پیدا کند.

رنجر رپتور 4

لیو روکس مقام مسئول فورد در اروپا، درباره این قابلیت جدید توضیح داده: «اگر بخواهید فقط در طبیعت برانید یا بخواهید در شهرها باشید، رنجر رپتور فورد عاشق کشف طبیعت است! کار با این سیستم آسان اما برای پیدا کردن مسیر دقیق بازگشت بسیار مؤثر است.»

در ادامه باید خاطرنشان کرد این سیستم نوین فقط متعلق به Ranger Raptor نیست و می‌توان آن را در بعضی مدل‌های فورد مانند فیستا اس‌تی ، فوکس اس‌تی و ابر خودرو گران‌قیمت فورد، جی‌تی یافت.

به گفته مقامات فورد، این خودرو در سال 2021 به بازار می‌آید.

رنجر رپتور3

رنجر رپتور 2

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.