بازدید سایت : ۵۳۱۲۲

ارتباط اتهامات معاون ایران‌خودرو با پرونده یکه‌زارع

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو نیز با اظهار بی‌اطلاعی درباره دلیل بازداشت معاون سابق فروش این شرکت، سرعت در انتصاب مدیر جدید را ناشی از دلسوزی برای مردم و جلوگیری از معطل‌ماندن مشتریان اعلام می‌کند.

ارتباط اتهامات معاون ایران‌خودرو با پرونده یکه‌زارع
تین نیوز |

جهش قیمت خودرو‌های ساخت داخل و توقف عرضه محصولات دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور که به دنبال تحریم‌ها رخ داد، بر حجم نارضایتی مردم از این دو شرکت اضافه کرد. به دنبال بروز این نارضایتی‌ها مجلس طرح تحقیق‌و‌تفحص از صنعت خودرو را کلید زد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرق، به دنبال موج دستگیری‌ها در صنعت خودرو، چند روز پیش مصطفی خان‌کرمی، مدیر سابق فروش ایران‌خودرو هم دستگیر شد. او در محل کارش بازداشت شده است.

آن‌طور‌که مهدی دادفر، رئیس انجمن واردکنندگان خودرو می‌گوید: بازداشت خان‌کرمی در ارتباط با پرونده هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل سابق ایران‌خودرو بوده است. اگرچه از مدت‌ها پیش مجلس هم به دلیل نارضایتی مردم از صنعت خودروسازی به دنبال تحقیق‌و‌تفحص از این صنعت بود و به نظر می‌رسید بازداشت مدیران سایپا و برخی نمایندگان مجلس هم ناشی از اتمام تحقیقات مجلس باشد، اما عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع مجلس عنوان می‌کند: هنوز طرح تحقیق‌و‌تفحص مجلس به اتمام نرسیده است و بازداشت‌هایی که رخ می‌دهد، در ارتباط با یافته‌های مجلس نیست.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو نیز با اظهار بی‌اطلاعی درباره دلیل بازداشت معاون سابق فروش این شرکت، سرعت در انتصاب مدیر جدید را ناشی از دلسوزی برای مردم و جلوگیری از معطل‌ماندن مشتریان اعلام می‌کند. جهش قیمت خودرو‌های ساخت داخل و توقف عرضه محصولات دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور که به دنبال تحریم‌ها رخ داد، بر حجم نارضایتی مردم از این دو شرکت اضافه کرد.

به دنبال بروز این نارضایتی‌ها مجلس طرح تحقیق‌و‌تفحص از صنعت خودرو را کلید زد. بخشی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی قبل از اتمام تحقیقات بر این باور بودند که تحریم‌ها بهانه‌ای برای عدم عرضه خودرو شده است. فعالان بازار خودرو هم تأکید داشتند که در عرضه‌نشدن خودرو، تعمدی وجود دارد و خودروسازان داخلی تلاش می‌کنند با کاهش عرضه، قیمت خودرو‌های وطنی را بالا ببرند.

به‌جز نایاب‌شدن خودرو‌های ساخت داخل، هربار که سایت پیش‌فروش خودرو باز می‌شد، ظرف چند ثانیه تمام خودرو‌های عرضه‌شده فروش می‌رفت و سر بسیاری از متقاضیان بی‌کلاه می‌ماند. به همین دلیل اعتراضات زیادی در این زمینه به دستگاه‌های نظارتی منتقل شد. در میان اعتراضات همواره یک پرسش اصلی مطرح بود و آن این بود که چگونه ظرفیت فروش در سایت پیش‌فروش خودرو در چند ثانیه تکمیل می‌شود.

‌آغاز بازداشت‌ها در صنعت خودرو

آغاز ورود قوه قضائیه به پرونده خودروسازان داخلی، با بازداشت ۲۵ نفر از کارکنان و مدیران سابق سایپا بود. غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه درباره این پرونده به رسانه‌ها می‌گوید: این پرونده ۲۵ متهم دارد و شش نفر در بازداشت هستند که برخی بازداشتی‌ها از مدیران شرکت سایپا و برخی نیز از نمایندگی‌ها و شرکت‌های مرتبط هستند.

این پرونده با جدیت تمام در حال رسیدگی است. او اضافه می‌کند: خودرو جزء مایحتاج عمومی بوده و در انحصار دولت است و حتما باید قیمت‌گذاری شود. بازداشت شش نفر را در این زمینه داشتیم. آن‌ها محصولات را در بین نهاد‌های خودروساز به ۱۵ شرکت می‌دادند و رانتی را برای ۱۵ شرکت در نظر گرفته بودند و در بین این ۱۵ شرکت برای یک شرکت سهمیه ویژه‌ای در نظر گرفته بودند.

همچنین شرکتی دیگر هم رانت‌های دیگر داشت و صاحبش همان کسی بود که در موضوع سکه، ۳۵ هزار سکه خریده بود و همان فرد یک نمایندگی خودرو را داشت که در راستای سکه، تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت به خودرو‌ها وصل شد. به گفته سخنگوی قوه قضائیه از این شش نفر بازداشتی، سه نفر عوامل بیرونی و سه نفر از شرکت خودروساز که جزء طیف مدیریتی هستند، بازداشت شده‌اند و به تخلفات آن‌ها رسیدگی می‌شود. بعد از بازداشت‌ها در سایپا، حساب‌های هاشم یکه‌زارع، مدیر‌عامل ایران‌خودرو نیز با نامه همتی رئیس‌کل بانک مرکزی مسدود شد.

مدیرعامل سابق ایران‌خودرو بلافاصله بعد از برکناری، بازداشت شد و علی ربیعی، سخنگوی دولت دلیل برکناری او را تغییر قیمت خودرو اعلام کرده بود. به‌جز هاشم یکه‌زارع، مدیر‌عامل ایران‌خودرو یکی از معاونان این شرکت و یکی دیگر از مدیران ایران‌خودرو از سمت خود برکنار و پس از آن نیز بازداشت شده بودند.

با رسیدن موج بازداشت‌ها به ایران‌خودرو، سوم مهر سال جاری خبر دستگیری مصطفی خان‌کرمی، قائم‌مقام سابق فروش ایران‌خودرو در محل کارش روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت. آن‌طورکه آنا گزارش داده است، مدیر سابق فروش ایران‌خودرو برادر رئیس حراست نهاد ریاست‌جمهوری است. او به‌دلیل اخلال در فروش محصولات ایران‌خودرو بازداشت شده و پرونده‌اش در دادسرای ویژه کارکنان دولت مفتوح است.

بر اساس گزارش آنا، فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو برعهده خان‌کرمی بود و این فرد به موجب اینکه قائم‌مقام فروش شرکت ایران‌خودرو بود، در حوزه بازاریابی فروش و امور مشتریان فعالیت می‌کرد. بازداشت مصطفی خان‌کرمی، قائم‌مقام سابق فروش ایران‌خودرو، در خلال برگزاری دادگاه متخلفان خودرویی گواه این موضوع است که این فرد نیز زمینه بروز تخلفات گسترده در حوزه پیش‌فروش محصولات شرکت مذکور را فراهم کرده است.

‌ارتباط پرونده خان‌کرمی با یکه‌زارع

درباره دلایل بازداشت خان‌کرمی هنوز توسط مراجع قضائی اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، در گفتگو با «شرق» در این رابطه بیان می‌کند: در خبر‌ها راجع به بازداشت آقای خان‌کرمی شنیده‌ام. فقط می‌دانم که در راستای پرونده آقای یکه‌زارع دستگیر شده است.

او درباره احتمال بروز خطا در بازداشت این مدیر ایران‌خودرو بیان می‌کند: تا تخلف مدیران قطعی نشود، کسی را به‌خاطر شائبه بروز تخلف دستگیر نمی‌کنند. درباره محتویات پرونده یکه‌زارع چیزی نمی‌دانم، اما حتما یک تخلفی انجام داده که بازداشت شده است.

بدون تخلف کسی را نمی‌گیرند. اول بررسی می‌کنند، بعد مسئله را با مرجع قضائی در میان می‌گذارند. مرجع قضائی هم اطلاعات به‌دست‌آمده را بررسی می‌کند، اگر احساس کرد که نیاز هست فرد دستگیر شود، آن فرد را بازداشت می‌کند.

‌تحقیقات مجلس ۲ ماه دیگر کامل می‌شود

قبل از آغاز تحرکات قوه قضائیه در زمینه خودرو، به دلیل نارضایتی گسترده مردم، مجلس هم به تحقیق‌وتفحص از صنعت خودرو وارد شد.

با توجه به گسترش دامنه بازداشت‌ها و حتی دستگیری برخی نمایندگان مجلس، این‌گونه به نظر می‌رسید که شاید آنچه رخ می‎دهد ناشی از تحقیقات مجلس باشد، اما عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با «شرق» از عدم پایان‌یافتن تحقیقات مجلس در زمینه صنعت خودرو خبر می‌دهد.

او که درباره بازداشت معاون سابق فروش ایران‌خودرو اطلاعاتی در اختیار ندارد، اظهارنظر درباره دلایل بازداشت این فرد را به زمان بازگشت به تهران موکول می‌کند، زیرا در زمان انجام مصاحبه در مأموریت است و فقط شنیده که این مدیر سابق ایران‌خودرو بازداشت شده است.

اکبریان درباره نتایج تحقیق‌وتفحص مجلس اعلام می‌کند: هنوز تحقیق‌وتفحص ما جمع‌بندی و کامل نشده است. اول باید کامل شود و بعد نتایج در کمیسیون ارائه شود. وقتی در کمیسیون مصوب شد، به صحن علنی می‌رود و بعد به قوه قضائیه ارجاع می‌شود. به گفته او، تحقیق‌وتفحص از صنعت خودرو یک تا دو ماه دیگر نهایی می‎شود. رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره دلیل بازداشت‌های اخیر در صنعت خودرو هم اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

‌به‌خاطر مردم مدیر جدید منصوب کردم

بلافاصله پس از دستگیری خان‌کرمی، فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو، طی حکمی، محسن ناقدی‌برادران را به‌جای وی، منصوب می‌کند. آیا این انتصاب در راستای اثبات خطای مدیر قبلی انجام شده است؟

مدیرعامل ایران‌خودرو هم در پاسخ به این پرسش عنوان می‌کند: من در این زمینه اطلاعی ندارم. باید از قوه قضائیه اطلاعات بگیرید. این مسئله در تخصص ما نیست. اتفاقی افتاده است و باید از قوه قضائیه سؤال کنید. مقیمی درباره دلایل انتصاب فرد جدید بدون تعیین‌تکلیف‌شدن مدیر قبلی بیان می‌کند: من نمی‌توانم فروش کارخانه را با این‌همه گرفتاری رها نگه دارم. باید بابت اینکه من این کار را کردم از من تقدیر کنید. من به‌خاطر اینکه مردم پشت در فروش هستند، مدیر جدید منصوب کردم.

او اضافه می‌کند: مدیریت فروش جایی است که ما با مردم ارتباط داریم. آنجا یک لحظه نمی‌تواند بی‌سروسامان باشد. من دیدم این پست جایی است که می‌تواند کلی هم جو بد در جامعه ایجاد و ما را دچار چالش کند، به همین دلیل سعی کردم یک مدیر برای این پست در نظر بگیرم که دست‌پاک باشد و کسی باشد که داخل سیستم سال‌ها کار کرده است و من هم نسبت به او شناخت دارم.

مقیمی ادامه می‌دهد: من از مدیر جدید خواهش کردم و او هم این درخواست ما را به‌خاطر شرکت و نه به‌خاطر خودش پذیرفت، چون اگر به‌خاطر خودش بود که آنجا را هیچ‌وقت نباید قبول می‌کرد.

مدیر جدید کار‌های فروش را دنبال می‌کند تا کار‌های درون سیستم ما، برای مردم و ذی‌نفعانمان دچار مشکل نشوند. او اضافه می‌کند: در مورد آقای خان‌کرمی هم دستگاه قضائی باید تصمیم بگیرد. مسئله‌اش یک مسئله قضائی است و خیلی در جریانش نیستم و باید دستگاه قضا در این رابطه پاسخ بگوید. لیلا مرگن: به دنبال موج دستگیری‌ها در صنعت خودرو، چند روز پیش مصطفی خان‌کرمی، مدیر سابق فروش ایران‌خودرو هم دستگیر شد. او در محل کارش بازداشت شده است.

آن‌طور‌که مهدی دادفر، رئیس انجمن واردکنندگان خودرو به «شرق» می‌گوید: بازداشت خان‌کرمی در ارتباط با پرونده هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل سابق ایران‌خودرو بوده است.

اگرچه از مدت‌ها پیش مجلس هم به دلیل نارضایتی مردم از صنعت خودروسازی به دنبال تحقیق‌و‌تفحص از این صنعت بود و به نظر می‌رسید بازداشت مدیران سایپا و برخی نمایندگان مجلس هم ناشی از اتمام تحقیقات مجلس باشد، اما عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع مجلس به «شرق» عنوان می‌کند: هنوز طرح تحقیق‌و‌تفحص مجلس به اتمام نرسیده است و بازداشت‌هایی که رخ می‌دهد، در ارتباط با یافته‌های مجلس نیست.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو نیز با اظهار بی‌اطلاعی درباره دلیل بازداشت معاون سابق فروش این شرکت، سرعت در انتصاب مدیر جدید را ناشی از دلسوزی برای مردم و جلوگیری از معطل‌ماندن مشتریان اعلام می‌کند.

جهش قیمت خودرو‌های ساخت داخل و توقف عرضه محصولات دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور که به دنبال تحریم‌ها رخ داد، بر حجم نارضایتی مردم از این دو شرکت اضافه کرد. به دنبال بروز این نارضایتی‌ها مجلس طرح تحقیق‌و‌تفحص از صنعت خودرو را کلید زد.

بخشی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی قبل از اتمام تحقیقات بر این باور بودند که تحریم‌ها بهانه‌ای برای عدم عرضه خودرو شده است. فعالان بازار خودرو هم تأکید داشتند که در عرضه‌نشدن خودرو، تعمدی وجود دارد و خودروسازان داخلی تلاش می‌کنند با کاهش عرضه، قیمت خودرو‌های وطنی را بالا ببرند.

به‌جز نایاب‌شدن خودرو‌های ساخت داخل، هربار که سایت پیش‌فروش خودرو باز می‌شد، ظرف چند ثانیه تمام خودرو‌های عرضه‌شده فروش می‌رفت و سر بسیاری از متقاضیان بی‌کلاه می‌ماند. به همین دلیل اعتراضات زیادی در این زمینه به دستگاه‌های نظارتی منتقل شد.

در میان اعتراضات همواره یک پرسش اصلی مطرح بود و آن این بود که چگونه ظرفیت فروش در سایت پیش‌فروش خودرو در چند ثانیه تکمیل می‌شود.

آغاز بازداشت‌ها در صنعت خودرو

آغاز ورود قوه قضائیه به پرونده خودروسازان داخلی، با بازداشت ۲۵ نفر از کارکنان و مدیران سابق سایپا بود. غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه درباره این پرونده به رسانه‌ها می‌گوید: این پرونده ۲۵ متهم دارد و شش نفر در بازداشت هستند که برخی بازداشتی‌ها از مدیران شرکت سایپا و برخی نیز از نمایندگی‌ها و شرکت‌های مرتبط هستند.

این پرونده با جدیت تمام در حال رسیدگی است. او اضافه می‌کند: خودرو جزء مایحتاج عمومی بوده و در انحصار دولت است و حتما باید قیمت‌گذاری شود. بازداشت ۶ نفر را در این زمینه داشتیم.

آن‌ها محصولات را در بین نهاد‌های خودروساز به ۱۵ شرکت می‌دادند و رانتی را برای ۱۵ شرکت در نظر گرفته بودند و در بین این ۱۵ شرکت برای یک شرکت سهمیه ویژه‌ای در نظر گرفته بودند. همچنین شرکتی دیگر هم رانت‌های دیگر داشت و صاحبش همان کسی بود که در موضوع سکه، ۳۵ هزار سکه خریده بود و همان فرد یک نمایندگی خودرو را داشت که در راستای سکه، تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت به خودرو‌ها وصل شد.

به گفته سخنگوی قوه قضائیه از این شش نفر بازداشتی، سه نفر عوامل بیرونی و سه نفر از شرکت خودروساز که جزء طیف مدیریتی هستند، بازداشت شده‌اند و به تخلفات آن‌ها رسیدگی می‌شود. بعد از بازداشت‌ها در سایپا، حساب‌های هاشم یکه‌زارع، مدیر‌عامل ایران‌خودرو نیز با نامه همتی رئیس‌کل بانک مرکزی مسدود شد.

مدیرعامل سابق ایران‌خودرو بلافاصله بعد از برکناری، بازداشت شد و علی ربیعی، سخنگوی دولت دلیل برکناری او را تغییر قیمت خودرو اعلام کرده بود. به‌جز هاشم یکه‌زارع، مدیر‌عامل ایران‌خودرو یکی از معاونان این شرکت و یکی دیگر از مدیران ایران‌خودرو از سمت خود برکنار و پس از آن نیز بازداشت شده بودند.

با رسیدن موج بازداشت‌ها به ایران‌خودرو، سوم مهر سال جاری خبر دستگیری مصطفی خان‌کرمی، قائم‌مقام سابق فروش ایران‌خودرو در محل کارش روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت. آن‌طورکه آنا گزارش داده است، مدیر سابق فروش ایران‌خودرو برادر رئیس حراست نهاد ریاست‌جمهوری است.

او به‌دلیل اخلال در فروش محصولات ایران‌خودرو بازداشت شده و پرونده‌اش در دادسرای ویژه کارکنان دولت مفتوح است. بر اساس گزارش آنا، فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو برعهده خان‌کرمی بود و این فرد به موجب اینکه قائم‌مقام فروش شرکت ایران‌خودرو بود، در حوزه بازاریابی فروش و امور مشتریان فعالیت می‌کرد. بازداشت مصطفی خان‌کرمی، قائم‌مقام سابق فروش ایران‌خودرو، در خلال برگزاری دادگاه متخلفان خودرویی گواه این موضوع است که این فرد نیز زمینه بروز تخلفات گسترده در حوزه پیش‌فروش محصولات شرکت مذکور را فراهم کرده است.

‌ارتباط پرونده خان‌کرمی با یکه‌زارع

درباره دلایل بازداشت خان‌کرمی هنوز توسط مراجع قضائی اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، در این رابطه بیان می‌کند: در خبر‌ها راجع به بازداشت آقای خان‌کرمی شنیده‌ام. فقط می‌دانم که در راستای پرونده آقای یکه‌زارع دستگیر شده است.

او درباره احتمال بروز خطا در بازداشت این مدیر ایران‌خودرو بیان می‌کند: تا تخلف مدیران قطعی نشود، کسی را به‌خاطر شائبه بروز تخلف دستگیر نمی‌کنند. درباره محتویات پرونده یکه‌زارع چیزی نمی‌دانم، اما حتما یک تخلفی انجام داده که بازداشت شده است. بدون تخلف کسی را نمی‌گیرند. اول بررسی می‌کنند، بعد مسئله را با مرجع قضائی در میان می‌گذارند. مرجع قضائی هم اطلاعات به‌دست‌آمده را بررسی می‌کند، اگر احساس کرد که نیاز هست فرد دستگیر شود، آن فرد را بازداشت می‌کند.

تحقیقات مجلس دوماه دیگر کامل می‌شود

قبل از آغاز تحرکات قوه قضائیه در زمینه خودرو، به دلیل نارضایتی گسترده مردم، مجلس هم به تحقیق‌وتفحص از صنعت خودرو وارد شد. با توجه به گسترش دامنه بازداشت‌ها و حتی دستگیری برخی نمایندگان مجلس، این‌گونه به نظر می‌رسید که شاید آنچه رخ می‎دهد ناشی از تحقیقات مجلس باشد، اما عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در  از عدم پایان‌یافتن تحقیقات مجلس در زمینه صنعت خودرو خبر می‌دهد.

او که درباره بازداشت معاون سابق فروش ایران‌خودرو اطلاعاتی در اختیار ندارد، اظهارنظر درباره دلایل بازداشت این فرد را به زمان بازگشت به تهران موکول می‌کند، زیرا در زمان انجام مصاحبه در مأموریت است و فقط شنیده که این مدیر سابق ایران‌خودرو بازداشت شده است.

اکبریان درباره نتایج تحقیق‌وتفحص مجلس اعلام می‌کند: هنوز تحقیق‌وتفحص ما جمع‌بندی و کامل نشده است. اول باید کامل شود و بعد نتایج در کمیسیون ارائه شود. وقتی در کمیسیون مصوب شد، به صحن علنی می‌رود و بعد به قوه قضائیه ارجاع می‌شود. به گفته او، تحقیق‌وتفحص از صنعت خودرو یک تا دو ماه دیگر نهایی می‎شود. رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره دلیل بازداشت‌های اخیر در صنعت خودرو هم اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

‌به‌خاطر مردم مدیر جدید منصوب کردم

بلافاصله پس از دستگیری خان‌کرمی، فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو، طی حکمی، محسن ناقدی‌برادران را به‌جای وی، منصوب می‌کند. آیا این انتصاب در راستای اثبات خطای مدیر قبلی انجام شده است؟

مدیرعامل ایران‌خودرو هم در پاسخ به این پرسش عنوان می‌کند: من در این زمینه اطلاعی ندارم. باید از قوه قضائیه اطلاعات بگیرید. این مسئله در تخصص ما نیست. اتفاقی افتاده است و باید از قوه قضائیه سؤال کنید. مقیمی درباره دلایل انتصاب فرد جدید بدون تعیین‌تکلیف‌شدن مدیر قبلی بیان می‌کند: من نمی‌توانم فروش کارخانه را با این‌همه گرفتاری رها نگه دارم. باید بابت اینکه من این کار را کردم از من تقدیر کنید. من به‌خاطر اینکه مردم پشت در فروش هستند، مدیر جدید منصوب کردم.

او اضافه می‌کند: مدیریت فروش جایی است که ما با مردم ارتباط داریم. آنجا یک لحظه نمی‌تواند بی‌سروسامان باشد. من دیدم این پست جایی است که می‌تواند کلی هم جو بد در جامعه ایجاد و ما را دچار چالش کند، به همین دلیل سعی کردم یک مدیر برای این پست در نظر بگیرم که دست‌پاک باشد و کسی باشد که داخل سیستم سال‌ها کار کرده است و من هم نسبت به او شناخت دارم.

مقیمی ادامه می‌دهد: من از مدیر جدید خواهش کردم و او هم این درخواست ما را به‌خاطر شرکت و نه به‌خاطر خودش پذیرفت، چون اگر به‌خاطر خودش بود که آنجا را هیچ‌وقت نباید قبول می‌کرد. مدیر جدید کار‌های فروش را دنبال می‌کند تا کار‌های درون سیستم ما، برای مردم و ذی‌نفعانمان دچار مشکل نشوند. او اضافه می‌کند: در مورد آقای خان‌کرمی هم دستگاه قضائی باید تصمیم بگیرد. مسئله‌اش یک مسئله قضائی است و خیلی در جریانش نیستم و باید دستگاه قضا در این رابطه پاسخ بگوید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: روزنامه شرق
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.