بازدید سایت : ۴۴۵۱۹

تحویل نخستین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان

اولین سری لاماری ایما هیبرید، جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور بدون تاخیر و طی مراسمی توسط آرین پارس موتور تحویل خریداران شد.

تحویل نخستین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان
تین نیوز

اولین سری لاماری ایما هیبرید، جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور بدون تاخیر و طی مراسمی توسط آرین پارس موتور تحویل خریداران شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، لاماری ایما هیبرید جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور است که اولین سری از این محصول با فروش فوری و قیمت قطعی در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با مدت تحویل ۳۰ روز کاری عرضه شد و حالا شرکت آرین پارس موتور بدون تاخیر، اولین سری از این خودروها را تحویل مشتریان داد.

وحید قاسمی شیران، مدیر خدمات پس از فروش لاماری در حاشیه این مراسم گفته است که در حوزه خدمات پس از فروش، لاماری ایما HEV  از گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر برخوردار است و باتری آن با مدت زمان 7 سال  و یا۱۶۰ هزار کیلومتر گارانتی می شود.

از سویی مشتریانی که پکیج خدمات ویژه لاماری ایما هیبرید را انتخاب کرده‎ اند، دو سال یا 4۰ هزار کیلومتر سرویس های دوره ای رایگان را دریافت خواهند کرد.

مدیر خدمات پس از فروش لاماری همچنین اطمینان داده است که خریداران در زمینه خدمات پس از فروش با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهد شد و همه نمایندگی های خدمات پس از فروش آرین پارس موتور، از همین امروز آمادگی ارائه خدمات به لاماری ایما هیبرید را دارند و مشتریان می توانند بدون نگرانی در بحث تامین قطعات و خدمات، از این محصول جدید استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.