بازدید سایت : ۷۱۲۰۹

موتورهای تویوتا، سوبارو و مزدا گامی جدید در راه برقی ها

شرکت های خودروسازی تویوتا موتور و خودروسازان ژاپنی دیگر مانند سوبارو و مزدا موتور هر کدام متعهد به توسعه موتورهای جدید متناسب با برقی شدن هستند.

موتورهای تویوتا، سوبارو و مزدا گامی جدید در راه برقی ها
تین نیوز

خودروسازان شرکت های خودروسازی تویوتا موتور و خودروسازان ژاپنی دیگر اعلام کردند که با این موتورها، هر یک از این سه شرکت قصد دارند موتورها، باتری ها و سایر واحدهای محرک الکتریکی را بهینه کنند. هر یک از سه شرکت قصد دارند با استفاده از این موتورها، یکپارچگی با موتورها، باتری ها و سایر واحدهای محرک الکتریکی را بهینه کنند و متعهد به ساخت موتورهای جمع و جورتر است که امکان کاپوت پایین تر را فراهم می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تویوتا که از جذب هیبریدی ها در بازارهایی مانند ایالات متحده سود برده است، امیدوار است که موتور جمع و جورتر با صرفه جویی در فضای زیر کاپوت به اصلاح طراحی خودرو کمک کند.تویوتا حدود یک پنجم سوبارو و تقریباً ۵ درصد مزدا را در اختیار دارد.

بر اساس گزارش رویترز، این سه خودروساز در این بیانیه گفتند که تلاش های آنها به کربن زدایی موتورهای احتراق داخلی با سازگار کردن آنها با منابع سوخت جایگزین مانند سوخت های الکترونیکی و سوخت های زیستی کمک می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.