بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

مشوق های خوبی برای اسقاط خودرو در نظر گرفته شده است

رییس سازمان نوسازی ناوگان حمل و نقل وزارت صمت گفت: خوشبختانه مشوق های خوبی برای اسقاط در نظر گرفته شد که هم برای مراکز اسقاط و هم دارندگان خودرو جاذبه دارد.

مشوق های خوبی برای اسقاط خودرو در نظر گرفته شده است
تین نیوز

مراسم رونمایی از اقدامات و دستاوردهای دستگاه ها در دولت سیزدهم در خصوص کاهش آلودگی هوا، توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی درون شهری با حضور علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان نوسازی ناوگان حمل و نقل وزارت صمت و معاونین وزارت خانه های کشور و بهداشت صبح دوشنبه ۲۱ خرداد ماه در سالن همایش های بین المللی محیط زیست برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به قنل از مهر، مهران سالاریه رئیس سازمان نوسازی ناوگان حمل و نقل وزارت صمت، صدور سه گواهی اسقاط را از جمله مشوق ها دانست و گفت: امسال ۶۰ هزار خودروی فرسوده اسقاط از چرخه ترافیک خارج شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۷۱ هزار دستگاه خودرو اسقاط شد، افزود: امیدواریم امسال رکورد سال ۱۳۹۳ که بیش از ۲۸۰ هزار دستگاه اسقاط بود را بزنیم و به مرز ۵۰۰ هزار دستگاه برسانیم.

به گفته رئیس سازمان نوسازی، برنامه های توسعه برای خودروهای برقی و استفاده از آن در حمل و نقل عمومی داریم که اکنون آغاز شده است.

سالاریه به مشکلات در حوزه اسقاط موتورسیکلت اشاره کرد و افزود: در این بخش خوشبختانه راهور همکاری بسیار خوبی با مراکز اسقاط دارد اما برای موتورسیکلت باید برنامه جدی توسط راهور جهت جلوگیری از شماره گذاری موتورسیکلت ها انجام شود و ما نیز با راهور همکاری خواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.