بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

چینی ها به جهنم سبز آمدند! / تهدیدی برای پادشاهان قدرت و سرعت؟ + عکس

این ابر خودروی برقی چینی که توسط برند BYD با حمایت وارن بافت ساخته شده، یک خودروی قدرتمند برقی است که بسیاری از پرچم داران نوربرگ رینگ را تهدید به شکست کرده است!

چینی ها به جهنم سبز آمدند! / تهدیدی برای پادشاهان قدرت و سرعت؟ + عکس
تین نیوز

یانگ وانگ U۹ به تازگی در نوربرگ رینگ مشاهده شده است. این ابر خودروی برقی چینی که توسط برند BYD با حمایت وارن بافت ساخته شده، یک خودروی قدرتمند برقی است که بسیاری از پرچم داران نوربرگ رینگ را تهدید به شکست کرده است!

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، اخیراً کانال یوتیوب CarSpyMedia نگاهی به دو خودروی الکتریکی یانگ وانگ U۹ در پیست محبوب آلمان معروف به جهنم سبز انداخته که از پوشش های استتار شطرنجی برای مخفی کردن هویت خود استفاده می کردند. بدیهی است که BYD در حال آزمایش خودروی U۹ از نظر هندلینگ و عملکرد است.

یانگ وانگ U۹ 1

با وجود اینکه یانگ وانگ U۹ قدرت کمتری نسبت به ریماک نورا، رکورددار ابر خودروهای برقی دارد، همچنان می تواند با این نوع خودروها رقابت کند. BYD ادعا می کند که می تواند از صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را تنها در ۲٫۳ ثانیه طی کند و به سرعت ۳۰۸ کیلومتر بر ساعت برسد.

یانگ وانگ U۹ 2

با این حال، بزرگ ترین دارایی یانگ وانگ U۹ هندلینگ آن است. فراتر از قطعات آئرودینامیکی خود، این ابر خودروی الکتریکی دارای سیستم کنترل بدنه هوشمند DiSus-X است که می تواند به صورت الکترونیکی حرکت سیستم تعلیق را تا ۲٫۹۵ اینچ تنظیم کند. این ویژگی می تواند یک برگ برنده ویژه برای این خودروساز چینی به حساب بیاید.

یانگ وانگ U۹ 3

رکوردهای نوربرگ رینگ همیشه تیتر یک خبرها بوده است، بنابراین دور از ذهن نیست که باور کنیم یانگ وانگ U۹ قصد دارد به لیست خودروهای سریعی که در پیست آلمان حضور داشتند، بپیوندد.

رکورد کنونی ریماک نورا در نوربرگ رینگ ۷:۰۵.۲۹۸ است. آیا U۹ می تواند این ابر خودرو را شکست دهد یا نه؟ باید منتظر ماند و دید.

یانگ وانگ U۹ 4

لازم به ذکر است که تحویل U۹ در سال جاری با قیمت ۲۳۳ هزار دلار (۱۴ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان) و با ۱۳۰۰ اسب بخار قدرت آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.