بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

برادر بزرگتر پژو ۲۰۶، دو میلیارد تومان قیمت خورد! +عکس

پژو از جدیدترین محصول خود به نام E-۳۰۸ E Style رونمایی کرد. این خودرو با عملکرد الکتریکی و قدرت ۱۵۶ اسب بخاری و همچنین امکانات قابل قبول عرضه می شود.

برادر بزرگتر پژو ۲۰۶، دو میلیارد تومان قیمت خورد! +عکس
تین نیوز

پژو از جدیدترین محصول خود به نام E-۳۰۸ E Style رونمایی کرد. این خودرو با عملکرد الکتریکی و قدرت ۱۵۶ اسب بخاری و همچنین امکانات قابل قبول عرضه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، پژو با عزم راسخ به سمت هدف خود برای تبدیل شدن به یک خودروساز الکتریکی در اروپا حرکت می کند. پژو برای متقاعد کردن همه مشتریان خود برای پیوستن به این مسیر، نه تنها گسترده ترین طیف خودروهای الکتریکی را در میان برندهای اصلی اروپایی ارائه می دهد، بلکه مدل های خود را مقرون به صرفه تر می کند.

 

سری ویژه E Style، عملکرد و پیشرانه الکتریکی را برای پژو E-۳۰۸ ارائه می دهد. پیشرانه جدید ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را برای لذت رانندگی بهینه تولید می کند. باتری ۵۴ کیلووات ساعتی، برد ۴۱۰ کیلومتری را فراهم می کند. با استفاده از یک شارژر ۱۰۰ کیلوواتی، تنها در ۳۰ دقیقه می توانید باتری را از ۲۰% به ۸۰% شارژ برسانید.

پژو 2

پژو با اطمینان از کیفیت، قابلیت اطمینان و دوام محصولات خود، اولین و تنها سازنده اروپایی است که گارانتی جامعی را ارائه می دهد. پژو Allure Care کل خودرو (شامل موتور الکتریکی، شارژر، گیربکس و اجزای اصلی الکتریکی و مکانیکی) را تا ۸ سال یا ۱۶۰۰۰۰ کیلومتر پوشش می دهد.

 

سری ویژه E Style از طراحی و امکانات تریم Active Pack موجود در مدل های هیبریدی و بنزینی ۳۰۸ بهره می برد. امکانات استاندارد این خودرو عبارت اند از تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، i-Cockpit پژو، نمایشگر کیلومتر شمار ۱۰ اینچی، صفحه نمایش مرکزی لمسی ۱۰ اینچی با قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو، ترمزدستی برقی، چراغ های جلو LED و غیره.

پژو 1

 

پژو، E-۳۰۸ E Style جدید را با قیمت پایه ۳۷۲۳۰ یورو (معادل ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان) به بازار عرضه می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.