بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

قیمت خودرو امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۳ / بازار به تعطیلات عاشورایی رفت + جدول

قیمت خودرو امروز سه شنبه 26 تیر 1403 با توجه به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلی بنگاه های خرید و فروش ثابت گزارش می شود.

قیمت خودرو امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۳ / بازار به تعطیلات عاشورایی رفت + جدول
تین نیوز

قیمت خودرو امروز سه شنبه 26 تیر 1403 با توجه به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلی بنگاه های خرید و فروش ثابت گزارش می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز سه شنبه 26 تیر 1403 پس از یک دوره کاهشی و نوسانی امروز به آرامش قیمت رسیده است و در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی تعادل خود را حفظ کرد. 

با توجه به قیمت های به دست آمده، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز های گذشته در ثبات کامل به سر می برد و هیچ تغییری در بین محصولات به چشم نمی خورد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودرو های داخلی در تمامی محصولات بدون تغییر گزارش می شود.

کوییک S دنده ای مدل 1403 یکی از ارزان ترین هاچ بک های بازار داخلی به شمار می رود. این خودرو با روند ثابت به قیمت 412 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

پژو پارس TU5 یکی از پرطرفدار ترین محصول ایران خودرو مانند سایر مدل های خود با روند ثابت به کار خود ادامه داد که امروز با قیمت 860 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

اطلس در شمار خودروهای تازه وارد شرکت سایپا بدون تغییر نسبت به روز گذشته به نرخ 520 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

دنا پلاس توربو 6 سرعته پس از دوره کوتاه که با نوسان روبه رو بود امروز با قیمت ثابت 910 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

تارا اتوماتیک V4 یکی دیگر از محصولات ایران خودرو که قبلا به قیمت بالای یک میلیارد تومان معامله می شد بعد از روند کاهشی در چند هفته اخیر به قیمت زیر یک میلیارد تومان رسیده و در حال حاضر با قیمت 952 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی با روند ثابت در صبح امروز کار خود را آغاز کرد.

آریزو 6 پرو  از محصولات لوکس و جذاب شرکت مدیران خودرو در صبح امروز با قیمت ثابت یک میلیارد و 655 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

کی ام سی T8 از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور بدون هیچ تغییری به قیمت یک میلیارد و 635 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

هونگچی E-QM5 از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور پس از افت قیمتی زیاد در روز های گذشته، امروز با قیمت سه میلیارد و 65 میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرد.

تیگارد X35 از محصولات مونتاژی بدون تغییر قیمت با نرخ یک میلیارد و 32 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

قیمت خودرو های مونتاژی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.