بازدید سایت : ۲۴۵۴۶

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ اعلام شد

قرعه کشی و اعلام نتایج ایران خودرو

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ اعلام شد
تین نیوز

قرعه کشی و اعلام نتایج ایران خودرو ۶ شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود؛ بنابراین در مجموع باید از ۴ تا ۶ شهریور منتظر بود تا قرعه کشی انجام و نتایج اعلام شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، طرح فروش گروه صنعتی ایران خودرو از روز چهارشنبه ۲۴ مرداد آغاز شده و تا دیروز جمعه دوم شهریور ادامه داشت.

متقاضیان عادی مشارکت در طرح فروش جاری گروه صنعتی ایران خودرو از روز یکشنبه ۲۱ مرداد این فرصت را داشتند تا با وکالتی کردن یکی از حساب های خود نزد بانک های عامل و مسدود کردن وجه ۲۳۰ میلیون تومانی در این حساب، گام نخست برای مشارکت در این طرح را بردارند.

این فرصت در ابتدا هفت روز تا پایان روز شنبه ۲۷ مرداد در نظر گرفته شده بود که پس از آن با توجه به تأخیر در هماهنگی های لازم میان برخی بانک های عامل و سامانه در آماده سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب در روز نخست این امر یکشنبه، تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۹ امکان پذیر است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ کی اعلام می شود؟

دو روایت برای برگزاری قرعه کشی ایران خودرو وجود دارد. برخی می گویند که ۴۸ ساعت بعد از پایان زمان ثبت نام که با توجه به اینکه روز جمعه ۲ شهریور این مهلت به پایان می رسد بنابراین یکشنبه ۴ شهریور باید قرعه کشی انجام و نتایج اعلام شود.

برخی دیگر هم اعلام کردند که قرعه کشی و اعلام نتایج آن ۶ شهریور ماه خواهد بود؛ بنابراین در مجموع باید از ۴ تا ۶ شهریور ماه منتظر بود تا قرعه کشی انجام و نتایج اعلام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.