بازدید سایت : ۲۴۵۴۶

استقبال ویژه مشتریان فونیکس از کمپین تابستانه خدمات پس از فروش

برند فونیکس که با کیفیت بالای خودروها و خدمات پس از فروش گسترده و متمایز در اذهان ثبت شده است، کمپین تابستانه ویژه ای را برگزار و به پاس اعتماد همیشگی مصرف کنندگان، خدمات گسترده ای ارائه کرد.

استقبال ویژه مشتریان فونیکس از کمپین تابستانه خدمات پس از فروش
تین نیوز

برند فونیکس که با کیفیت بالای خودروها و خدمات پس از فروش گسترده و متمایز در اذهان ثبت شده است، کمپین تابستانه ویژه ای را برگزار و به پاس اعتماد همیشگی مصرف کنندگان، خدمات گسترده ای ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی مدیران خودرو، کمپین تابستانه فونیکس ۱۴۰۳ با عتوان «خدمات اختصاصی، تابستانی استتثنایی» از ۳۰  تیر آغاز شد و تا ۱۱ مرداد در جریان بود. طی این کمپین، خدمات ویژه سرویس VIP خودروهای فونیکس در سراسر کشور و هوم سرویس سریع و رایگان (ویژه تهران) ارائه شد. 

با توجه به گستردگی مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در شهرهای مختلف ایران و ارائه سرویس های کامل و تخصصی خودروها که بالغ بر ۱۵۰ مجموعه مختلف می شود، مشتریان توانستند بدون دغدغه و در آرامش از خدمات ویژه کمپین تابستانه بهره مند شوند.

رضایت ۸۴ درصدی مشتریان فونیکس از کمپین تابستانه

بررسی ها نشان می دهد، ۸۴ درصد مشتریانی که از خدمات ویژه کمپین تابستانه بهره مند شدند از نوع خدمات پیش بینی شده رضایت داشتند. اجرای نظرسنجی های گسترده نشان می دهد که با برگزاری کمپین تابستانه، مشتریان فونیکس تجربه بهتری از دریافت خدمات داشتند. در واقع بیش از  ۵۰ درصد مشتریان نقش برگزاری کمپین تابستانه را در بهبود خدمات «خیلی زیاد» ارزیابی کردند و خواستار برگزاری مجدد کمپین های فصلی شدند.

مشتریان فونیکس در تهران از امکان دریافت سرویس در منزل یا همان «هوم سرویس» نیز استفاده کردند و بیش از ۹۰ درصد آن ها از دریافت هوم سرویس، ابراز رضایت کردند.

فونیکس

چه خدماتی در کمپین تابستانه ۱۴۰۳ فونیکس ارائه شد؟

در این کمپین، کارشناسان فونیکس ۴ بخش کلیدی سیستم های خنک کننده، ترمز، تعلیق و تهویه مطبوع در خودروهای فونیکس را بازبینی کردند تا آن ها بتوانند با آرامش خاطر از رانندگی با خودروهای لوکس فونیکس لذت ببرند. ضمناً مشتریان فونیکس با مراجعه حضوری به مراکز خدمات پس از فروش، در کمپین باشگاه مشتریان فونیکس شرکت کردند و از جوایز نفیس کمپین «خدمات اختصاصی، تابستانی استثنایی» بهره مند شدند.

مصرف کنندگان محصولات فونیکس استقبال ویژه ای از کمپین تابستانه به عمل آوردند؛ تا جایی که به طور روزانه در شهر تهران بیش از 600 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مورد  بازدید قرار گرفتند و از خدمات رایگان و VIP این برند در مراکز رسمی خدمات پس از فروش بهره مند شدند.

بررسی خدمات پس از فروش برند فونیکس

یکی از مهم ترین عوامل در خرید هر خودرویی، کیفیت و خدمات پس از فروش است که برند فونیکس با برآورده کردن هر دو مورد، توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت خودرو کشورمان به دست آورد. این برند با حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران، خدمات اختصاصی و متمایز خود مانند خودروهای مجهز به دستگاه های سرویس در محل و خودروهای واحد امداد را به نمایشگاه گذاشت و مورد توجه وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت و بار دیگر جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشتازان ارائه خدمات پس از فروش در حوزه خودرو تثبیت کرد.

این برند با ارائه گارانتی معتبر 5 تا 7 ساله روی محصولات خود که به صورت دوره ای و در هر 10 هزار کیلومتر، بخش های مختلف خودرو را بازبینی و در صورت نیاز قطعات معیوب را تعویض می نماید، تبدیل به برندی قابل اعتماد برای مصرف کنندگان شده است.

از سرویس های ویژه و متمایز فونیکس، خدمات در منزل یا همان هوم سرویس است که در تمام طول سال برای مشتریان ساکن در تهران فعال است. پس از درخواست مشتریان در اپلیکیشن مدیران خودرو به آدرس  https://app.mvms.ir ، ناوگان هوم سرویس در کمتر از 48 ساعت به محل مدنظر مصرف کنندگان مراجعه می کنند و سرویس های مورد نیاز را انجام می دهند. این خدمت، مطابق با الگوهای جهانی و برندهای لوکس، برای مشتریان انجام می شود تا از اتلاف وقت آن ها جلوگیری می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.