بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

◄ چطور ارزان ترین MVM را قسطی از کارخانه بخریم؟

مدیران خودرو در طرح فروش محصولات خود برای علاقه‌ مندان به خرید خودرو ایکس 22 پرو ام تی شرایط فروش قسطی این خودرو را هم فراهم کرده است.

چطور ارزان ترین MVM را قسطی از کارخانه بخریم؟
تین نیوز |

مدیران خودرو در طرح فروش محصولات خود برای علاقه‌ مندان به خرید خودرو ایکس 22 پرو ام تی شرایط فروش قسطی این خودرو را هم فراهم کرده است.

به گزارش تین نیوز، مدیران خودرو با ارائه شرایط فروش نقد و اقساط جذاب، فرصت مناسبی را برای خریداران فراهم کرده است تا با توجه به نیاز و بودجه خود، اقدام به خرید کنند. با ارائه شرایط فروش نقد و اقساط ایکس 22 پرو ام تی توسط مدیران خودرو، متقاضیان می توانند از شرایط ویژه نقدی و امکانات پرداخت اقساطی بهره مند شوند.

 شرایط فروش اقساطی ایکس 22 پرو ام تی

برای افرادی که به دنبال خرید اقساطی ایکس 22 پرو ام تی هستند، شرایط فروش اقساطی این خودرو امکان پرداخت آسان و منعطف را فراهم کرده است. با استفاده از طرح اقساط ایکس 22 پرو ام تی، می توانید با پیش پرداخت اولیه و اقساط ماهانه مناسب، این خودرو را بدون فشار مالی تهیه کنید.

فروش اقساطی ایکس 22 پرو ام تی همچنین شامل مزایایی همچون بیمه، گارانتی، و خدمات پس از فروش می شود که خرید را مطمئن تر و راحت تر می کند.

جزئیات شرایط فروش اقساطی ایکس 22 پرو ام تی

پیش پرداخت: مدیران خودرو به منظور منعطف کردن شرایط خرید اقساطی، مبلغ پیش پرداخت را از 50 تا 85 درصد مبلغ کل خودرو برحسب شرایط خریدار درنظر گرفته است.

مدت اقساط: مدت اقساط، یکی دیگر از شرایط منعطف طرح اقساط ایکس 22 پرو ام تی است. شما می توانید برحسب شرایط مالی خود زمان بازپرداخت را بین 12 تا 60 ماه انتخاب کنید.

نرخ بهره: نرخ بهره درنظرگرفته شده در شرایط فروش اقساطی ایکس 22 پرو ام تی معادل 23درصد است. این نرخ بهره دقیقا مطابق با میزان بهره بانکی بوده و مدیران خودرو مبلغ بیشتری را درنظر نگرفته است.

اقساط ماهیانه: اقساط ماهیانه برحسب میزان پیش پرداخت و مدت زمان بازپرداخت می تواند متفاوت باشند. برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید از سامانه محاسبه اقساط در سایت استفاده کرده یا با کارشناسان فروش تماس حاصل کنید.

ضمانت: از آنجایی که در طرح اقساط ایکس 22 پرو ام تی نیاز به دریافت وام وجود دارد، لذا خریداران عزیز برای تکمیل فرآیند خرید باید ضامنی با شغل آزاد یا کارمندی را به بانک معرفی کنند.

بیمه: از آن جایی که خودرو تا زمان تسویه کامل در رهن بانک است، لذا مدیران خودرو علاوه بر بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه را نیز در شرایط فروش اقساطی ایکس 22 پرو ام تی درنظر گرفته است.

تحویل خودرو: مدیران خودرو با توجه به فرآیندهای تحویل، بازه زمانی تحویل خودرو را حداکثر 90 روز درنظر گرفته است.

شرایط تسویه زودتر از موعد: اگر شرایط مالی شما مساعد بود و خواستار تسویه زودتر از موعد اقساط خود بودید، مدیران خودرو برای شما شرایط ویژه ای را درنظر گرفته است. در این شرایط، شما فقط کافی است مبلغ باقی مانده خودرو را بدون درنظرگرفتن بهره اقساط بپردازید.

جریمه دیرکرد: مدیران خودرو به منظور اطمینان خاطر مشتریان، درصورت دیرکرد در تحویل خودرو برای خود جریمه درنظر گرفته است.

مدارک مورد نیاز: مدارک مورد نیاز در خرید اقساطی ایکس 22 پرو ام تی شامل مدارک هویتی، درآمدی و شغلی می شوند، که در جدول زیر می توانید با جزئیات آن ها را ببینید:

Capture

ایکس 22 پرو

 

 

بیشتر بخوانید:

پای مجلس به پرونده خودروساز متخلف باز شد!

شرایط فروش نقدی ایکس 22 پرو ام تی

برای خریداران علاقه مند به خرید نقدی ایکس 22 پرو ام تی ، مدیران خودرو شرایط فروش نقدی این خودرو را به صورت استثنایی فراهم کرده است. با انتخاب خرید ایکس 22 پرو ام تی ، شما نه تنها به راحتی خودروی خود را تحویل خواهید گرفت، بلکه از مزایای بیمه، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نیز بهره مند می شوید.

قیمت قطعی: قیمت قطعی اعلام شده توسط مدیران خودرو در شرایط فروش نقدی ایکس 22 پرو ام تی، 858,800,000 تومان است.

مدت زمان تحویل: مدت زمان تحویل بنابر موارد ویژه ای مانند لزوم کسب مجوز برای تحویل خودرو از کارخانه و فرآیند انتقال خودرو از شرکت به نمایندگی های مدیران خودرو در شهرهای مختلف، حداکثر 90 روز درنظر گرفته شده است. البته باید گفت زمان دقیق تحویل خودرو در قرارداد فی مابین خریدار و شرکت ذکر شده و همان تاریخ قابل استناد خواهد بود.

مدارک مورد نیاز: مدیران خودرو به منظور سهولت فرآیند خرید نقدی ایکس 22 پرو ام تی، فقط ارائه مدارک هویتی و فرم سخا را برای تکمیل فرآیند خرید کافی دانسته است.

بیمه: بیمه درنظرگرفته شده در شرایط فروش نقدی ایکس 22 پرو ام تی از نوع بیمه شخص ثالث است.

گارانتی: گارانتی این خودرو حداقل یک ماه و حداکثر 5 ماه پس از تحویل خودرو معتبر است. به علاوه کیلومتر پیموده شده توسط خودرو برای گارانتی باید بین 1000 تا 5000 کیلومتر باشد. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فروش مدیران خودرو تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش: یکی از مهم ترین مزایای خرید ایکس 22 پرو ام تی استفاده از خدمات پس از فروش است. خدمات پس از فروش علاوه بر سرویس اولیه شامل سرویس های ثانویه و دوره ای براساس کیلومترهای مختلف پیموده شده می شود.

• سرویس اولیه: پیمودن 1000 تا 5000 کیلومتر

• سرویس ثانویه: پیمودن 9000 تا 11000 کیلومتر

• سرویس دوره ای سوم: پیمودن 19000 تا 21000 کیلومتر

• سرویس دوره ای چهارم: پیمودن 29000 تا 31000 کیلومتر

• سرویس دوره ای پنجم: پیمودن 39000 تا 41000 کیلومتر

تخفیف ویژه: با توجه به قیمت منصفانه و ارائه خدمات ویژه پس از فروش، گارانتی و بیمه، مدیران خودرو تخفیفی برای خرید این خودرو درنظر نگرفته است.

قیمت خودرو

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.