بازدید سایت : ۵۳۶۲۴

◄ سورپرایز مشتریان خودرو با 3 محصول وارداتی/ کیا اسپورتیج در سامانه یکپارچه، رقابت در بازار کراس اوورها داغ تر شد+کاتالوگ

به زودی شاهد ورود سه خودروی جذاب به بازار خواهیم بود!

سورپرایز مشتریان خودرو با 3 محصول وارداتی/ کیا اسپورتیج در سامانه یکپارچه، رقابت در بازار کراس اوورها داغ تر شد+کاتالوگ
تین نیوز |

به زودی شاهد ورود سه خودروی جذاب به بازار خواهیم بود! کیا اسپورتیج لانگ، مزدا CX-30 و تویوتا کرولا هیبرید پایونیر به زودی به عنوان گزینه های جدید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی معرفی می شوند. این خودروها نه تنها از طراحی زیبا و امکانات پیشرفته برخوردارند، بلکه با تکنولوژی های نوین، تجربه ای لذت بخش از رانندگی را برای خریداران به ارمغان خواهند آورد. آماده اید که این خودروهای جذاب را از نزدیک ببینید و برای انتخاب بهترین گزینه خود برنامه ریزی کنید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خودرو بانک، خبرهای جدید از بازار خودرو نشان می دهد که کیا اسپورتیج لانگ، مزدا CX-30 و تویوتا کرولا هیبرید پایونیر به زودی به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اضافه خواهند شد. این اولین بار است که این خودروها به متقاضیان خودروهای وارداتی عرضه می شوند و امیدواریم که بتوانند تجربه جدیدی از خرید خودرو را برای خریداران به ارمغان بیاورند.

این طرح فروش با آغاز چانگان CS35 پلاس شروع شده و در ادامه، تویوتا لوین توربو و هوندا سیتی نیز به لیست خودروهای قابل عرضه اضافه خواهند شد. برای شرکت در این طرح، متقاضیان باید ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب های وکالتی خود نگه دارند؛ این روند از ۲۴ مهر آغاز شده و تا ۳۰ مهر ادامه خواهد داشت.

کیا اسپورتیج

در میان خودروهای جدید، مزدا CX-30 به عنوان یک کراس اوور شهری می تواند توجه ویژه ای را به خود جلب کند. این برند محبوب ژاپنی که به خاطر کیفیت و طراحی اش شناخته شده، بار دیگر فرصت پیدا کرده تا در بازار ایران بدرخشد.

البته با توجه به شرایط قیمتی خودروها، ممکن است آپشن های ارائه شده نتوانند تمام انتظارات خریداران را برآورده کنند، اما بازگشت مزدا به بازار ایران خود خبر خوبی برای علاقمندان این برند است.

کیا اسپورتیج لانگ و تویوتا کرولا هیبرید پایونیر نیز از دیگر محصولات جذاب این طرح هستند که به ویژه برای علاقمندان به خودروهای هیبرید می تواند گزینه های مناسبی باشند.

جالب است بدانید که در حالی که سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای خودروسازان داخلی غیرفعال شده، هنوز محصولات جهانی به راحتی در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

در این میان، با وجود افزایش واردات در نیمه اول سال ۱۴۰۳، چالش های ارزی همچنان پیش روی بازار خودرو وجود دارد. وزارت صمت به دنبال مدیریت واردات است و شرکت های واردکننده به صورت حق العمل کاری عمل می کنند. باید دید که چه زمانی این شرکت ها می توانند محصولات خود را بدون محدودیت به بازار عرضه کنند

کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج در سامانه یکپارچه، رقابت در بازار کراس اوورهای وارداتی داغ تر شد + کاتالوگ

کوشا خودرو کیا اسپورتیج 1.5 توربو را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه کرد

با ورود کیا اسپورتیج 1.5 توربو به بازار ایران، رقابت در بخش کراس اوورهای کامپکت شدت بیشتری خواهد گرفت. این خودرو با طراحی جذاب، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت رقابتی، می تواند انتخاب بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. شرکت کوشا خودرو به عنوان نماینده کیا در ایران با عرضه این خودرو محبوب، سبد خودروهای کیا را کاملتر کرد.

کیا اسپورتیج 1.5 توربو با طراحی جوان پسند، امکانات رفاهی متنوع و عملکرد رانندگی هیجان انگیز، پاسخگوی نیازهای نسل جوان است. این خودرو با ترکیب قدرت و زیبایی، تجربه ای متفاوت از رانندگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اسپورتیج وارداتی کوشا خودرو مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو با تزریق مستقیم سوخت است که ۱۹۸ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر تولید می کند. این نیرو توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق مستقل مک فرسون جلو و مولتی لینک عقب، هندلینگ دقیق و سواری نرمی را برای این خودرو فراهم کرده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

کاتالوگ اسپورتیج

کاتالوگ اسپورتیج

شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از ۱۵ سال در حوزه واردات خودرو به عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور و همچنین تأمین و توزیع قطعات اصلی کیا در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به جای گذارد. واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو با شماره تلفن ۰۲۱-۴۹۹۷۰۰۰۰ آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.