بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ابزار نظارت و جلوگیری از ورود قطعات بی‌کیفیت خودرو را نداریم

تین نیوز | رئیس اتحادیه فروشنگان قطعات اتومبیل با بیان اینکه ما خود مدعی چرایی ورود کالاهای بی کیفیت به کشور هستیم، گفت: اختیارات اتحادیه برای جلوگیری از ورود قطعات بی‌کیفیت در حوزه نظارت بر واردات و تولید محدود است .
 
علی‌اکبر بخشی با اشاره به اینکه معضل کالاهای بی‌کیفیت فقط در بخش قطعه نبوده و بسیاری از کالاها را درگیر خود کرده است، اظهار داشت: اما در بخش قطعه اختیارات اتحادیه برای جلوگیری از ورود قطعات بی‌کیفیت در حوزه نظارت بر واردات و تولید محدود است.
 
 وی با بیان اینکه قانون نظام صنفی به گونه‌ای تنظیم شده که اختیارات اتحادیه‌ها برای نظارت بر ورود کالای بی کیفیت بسیار ضعیف است، افزود: در تلاشیم با مکاتباتی اختیارات خود را توسعه دهیم زیرا اتحادیه ها باید بتوانند در امر ورود کالا به کشور نظارت لازم را داشته باشند.
 
 رئیس اتحادیه قطعه سازان اضافه کرد: البته اتحادیه هم در حال تهیه آیین نامه ای را برای بازرسی و رسیدگی به شکایات است تا بتواند وظایف خود را به نحوه مناسب تری انجام دهد.
 
بخشی با اعلام اینکه ما خود جزو مدعیان چرایی ورود کالاهای بی کیفیت به کشور هستیم، اظهارداشت: متأسفانه ارتباطات سازمان‌ها و نهادها با اتحایه ضعیف است این در حالی است که مسئولین می توانند در تصمیم‌گیرهای خود از دیدگاه کارشناسی اتحادیه هم استفاده کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.