| کد خبر: 272350 |

بهسازی ساختمان ایستگاه های راه آهن جنوب

ساختمان ایستگاه های راه آهن جنوب بهسازی می شود.

تین نیوز

سرپرست راه آهن جنوب گفت: با توجه به قدمت بالای ساختمان ایستگاه های راه آهن جنوب، بهسازی ساختمان ایستگاه ها در دستور کار قرار گرفته که تا کنون بهسازی ساختمان ایستگاه میان دشت به اتمام رسیده و اتاق های مامورین مانور، پست بازدید و دپو در ایستگاه بندر امام خمینی در حال انجام است و بهسازی ساختمان سایر ایستگاه ها نیز انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محمد علی مرادی افزود: ۴۰ کیلومتر انتهایی خط دوم اهواز اندیمشک حد فاصل ایستگاه راه آهن بامدژ تا ایستگاه راه آهن اهواز نیز، تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

به گفته مرادی، محوطه سازی ایستگاه خرمشهر، خرید و نصب پکیج سرمایشی در ایستگاه راه آهن خرمشهر و احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی در ایستگاه حمید از دیگر کارهای در دست انجام این اداره کل است.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی بلاک حمید حسینیه هم به زودی آغاز خواهد شد و این کار باعث ارتقا ایمنی و افزایش سرعت سیر قطارها در این محور خواهد شد.

سرپرست راه آهن جنوب به اقدامات این اداره کل در زمینه فرهنگ سازی نیز اشاره کرد و گفت: کارشناسان این اداره کل، مطابق یک برنامه ریزی مدون ماهانه، در مدارس حاشیه خطوط این اداره کل حضور یافته و با بیان مسائل مختلف از جمله فعالیت های صنعت حمل و نقل ریلی، چگونگی عبور ایمن، انواع گذر گاه های مجاز، حریم ریلی و … ، به فرهنگ سازی می پردازند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.