بازدید سایت : ۳۲۷۶۶

جاده ملاثانی- شوشتر- دزفول تکمیل می شود

محور شریانی ملاثانی- شوشتر- دزفول یکی از محورهای پرتردد استان به طول حدود ۱۰۰ کیلومتر است که در سال های گذشته، باند دوم این محور در حدفاصل ملاثانی تا شوشتر احداث شده است.

جاده ملاثانی- شوشتر- دزفول تکمیل می شود
تین نیوز |

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: احداث باند دوم محور شریانی ملاثانی- شوشتر- دزفول از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رسول کریمی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت چهارخطه ملاثانی- شوشتر- دزفول بیان کرد: محور شریانی ملاثانی- شوشتر- دزفول یکی از محورهای پرتردد استان به طول حدود ۱۰۰ کیلومتر است که در سال های گذشته، باند دوم این محور در حدفاصل ملاثانی تا شوشتر احداث شده است.

وی افزود: قطعه شوشتر - دزفول که حدود ۳۰ کیلومتر طول دارد، به دلیل وجود زمین های کشاورزی و معادن شن و ماسه، با تردد سنگین وسایل نقلیه همراه است که متأسفانه تلفات زیادی نیز در این مسیر گزارش شده است.

کریمی گفت: با توجه به اینکه این محور تنها ۲ خط دارد، احداث باند دوم آن در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفته است؛ در حال حاضر قطعه ۱۳ کیلومتری از دزفول به سمت شوشتر با اعتبار حدود ۲۶۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

وی تصریح کرد: کار اجرای این طرح حدود ۲ ماه پیش آغاز شده و پیشرفت خوبی داشته است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تاکنون هیچ اعتباری به ما تخصیص داده نشده، پیمانکار با جدیت مشغول به کار است و هم اکنون زیرسازی و اقدامات فنی جاده در حال انجام است؛ چنانچه تخصیص اعتبار خوبی صورت گیرد، می توانیم ظرف یک سال آینده این ۱۳ کیلومتر را به بهره برداری برسانیم تا کاربران جاده ای از آن استفاده کنند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: قطعه دوم این محور، از محدوده پل کهنک به سمت شوشتر نیز در دستور کار قرار دارد و برآوردهای لازم در این خصوص در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    جاده ملاثانی به مسجدسلیمان هم تلفات دارد ولازم است حداقل ۴بانده شود ...

  • علیرضا علیخانی پاسخ

    شهر ملاثانی نیاز به کمر بندی دارد ،خطر،آدم کشی،بار ترافیکی،آلودگی هواومحیط، کاهش مصرف سوخت، حداقل برا ماشین سنگین کمر بندی ببینین بابا هر کجای دنیا بود با این حجم ترافیک ،وخطر تصادف وشلوغی، به خدا کمر بندی میزدن یا یه کاری میکردن،از ورودی تا خروجی ۱۷ تا مانع داره بابت چی عوارضی میگییرید

  • عارف آل کثیر پاسخ

    حالا باز جاده شوشتر به ملاثانی بیشترش دو بانده هست اما جاده ملاثانی به مسجدسلیمان که افتضاحه و بیشتر کوه و کمر هست و دوباند کردن جاده اونجا سخته و چندین سال طول میکشه

  • ج.ک پاسخ

    من مرتب تو این جاده در حال تردد هستم هیچ فعالیتی در حال انجام گرفتن نیست صداقت داشته باشید

  • ناشناس پاسخ

    تا کی پیگیری کنیم در رابطه با جاده میانبر اهواز مسجدسلیمان....کی قراره بیست کیلومتر باقی مانده را احداث کنن...مگه مسجدسلیمان فقط نفت و گازش خوبه و مردمش جز اتباع بیگانه هستن....تا کی تبعیض