بازدید سایت : ۳۶۳۸۵

اجرای بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی در خوزستان

در آستانه اربعین حسینی بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی پایانه های مرزی خوزستان در حال اجرا است.

اجرای بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی در خوزستان
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در آستانه اربعین حسینی بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی پایانه های مرزی خوزستان در حال اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: در برای اربعین حسینی ۱۴۰۳ ۷ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی در پایانه های مرزی استان تعریف شده که در حال اجرا هستند.

جولانژاد افزود: در این راستا ۱۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، نصب ۳۰ هزار علائم و تجهیزات ترافیکی، اجرای ۱۵۰۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۱۵ کیلومتر حفاظ بتنی و فلزی، احداث و بهسازی ۱۵ دستگاه ابنیه فنی، اجرای ۳۶ نقطه روشنایی نقطه ای و ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای منتهی به پایانه های مرزی با اعتباری بالغ بر ۶۳۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اجرای تمام پروژه ها تا نیمه مردادماه به پایان می رسد، گفت: علاوه بر پروژه های راهداری، کار تقویت زیرساخت های پایانه های مرزی استان نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال در حال اجرا هستند.

جولانژاد بیان کرد: در حوزه تقویت زیرساخت های پایانه های مرزی نیز کار نصب ۸۳۰۰ مترمربع سایبان ثابت، ۱۰ هزار مترمربع سایبان موقت، ۲۰ هزار مترمربع مه پاش، توسعه و مرمت ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی، بهسازی و محوطه سازی ۱۵ هزار مترمربع فضای پایانه های مرزی، توسعه ۴ سامانه هوشمند تصویری و تهیه اقلام تاسیسات برقی و مکانیکی آغاز شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.