بازدید سایت : ۵۴۲۹۴

چهار خطه شدن ۹ کیلومتر از محور خرمشهر اهواز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از چهار خطه شدن ۹ کیلومتر از محور خرمشهر - اهواز تا اربعین امسال خبر داد.

چهار خطه شدن ۹ کیلومتر از محور خرمشهر اهواز
تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از چهار خطه شدن ۹ کیلومتر از محور خرمشهر اهواز تا اربعین امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحمان بهرامی با اشاره با آخرین وضعیت چهارخطه اهواز به خرمشهر اظهار کرد: طول جاده اهواز به خرمشهر ۱۰۵ کیلومتر بوده که عملیات اجرایی ۵۰ کیلومتر آن در قالب ۲ قطعه ۲۵ کیلومتری از اهواز تا خرمشهر و برعکس در دست اجرا است.

بهرامی با اشاره به احداث محور خرمشهر اهواز به طول ۲۵ کیلومتر بیان کرد: در حال حاضر ۹ کیلومتر از این مسیر دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد است و تا هفته آینده کار آسفالت آن انجام خواهد شد.

وی گفت: اعتبار این طرح ابتدا از محل استانی بود که با پیگیری های لازم، ردیف بودجه ملی به آن اختصاص یافت. همچنین از محل اعتبارات نفت، ۶۰۰ میلیارد تومان برای احداث ۲۵ کیلومتر محور خرمشهر به اهواز تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ۲۵ کیلومتر از محور اهواز خرمشهر نیز با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در حال انجام بوده که اکنون ۶ کیلومتر آن خاکبرداری و سه کیلومتر نیز در مرحله روسازی است.

بهرامی گفت: اگر اعتبار لازم برای اجرای این طرح به موقع تزریق شود محور اهواز خرمشهر طی سه سال به طور کامل چهار خطه می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.