بازدید سایت : ۳۵۴۱۵

بهسازی آسفالت چهار میلیون مترمربع از معابر اهواز

بهسازی آسفالت ۱۰ میلیون متر مربع از معابر اهواز تا پایان دوره ششم شورای اسلامی این شهرستان باید انجام شود که تاکنون چهار میلیون متر مربع آن عملیاتی شده است.

بهسازی آسفالت چهار میلیون مترمربع از معابر اهواز
تین نیوز

شهردار اهواز گفت: بهسازی آسفالت ۱۰ میلیون متر مربع از معابر اهواز تا پایان دوره ششم شورای اسلامی این شهرستان باید انجام شود که تاکنون چهار میلیون متر مربع آن عملیاتی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رضا امینی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مردم این شهرستان بهبود وضعیت آسفالت است بیان کرد: اهواز دارای ۳۰ میلیون مترمربع معابر و خیابان است که بیشتر این مساحت نیاز به بازسازی آسفالت دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهردار معنوی چذابه در ایام اربعین حسینی شهردار اهواز است ادامه داد: با توجه به عبور و مرور زائران اتباع خارجی چذابه، خدمات رسانی در این مرز بسیار مهم و حساس است.

امینی ادامه داد: خدمات رسانی به زائران از سوی شهرداری در ایام اربعین برای مناطقی از شهر که مسیر عبور زائران است تا بازگشت مسافران ادامه خواهد داشت.

شهردار اهواز در ادامه به وضعیت حقوق و دستمزد در شهرداری اهواز اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ بسیاری از منابع شهرداری صرف حقوق و دستمزد می شد که با برنامه ریزی صورت گرفته و کنترل هزینه ها و ممنوعیت ورود نیروهای جدید به شهرداری در حال حاضر نسبت هزینه های عمرانی ۶۰ درصد و حقوق ۴۰ درصد است.

امینی در ادامه با اشاره به افتتاح بخشی از زنده سازی کارون تا سه ماه آینده تصریح کرد: ۳۰۵ هکتار از ساحل رودخانه کارون مورد مطالعه قرار گرفت و اقدامات ساحل سازی مساحت ذکر شده در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، پیش از این شهردار اهواز اعلام کرد؛ یک همت ( هزار میلیارد تومان) با دستور وزیر نفت توسط شرکت مناطق نفتخیز جنوب برای اجرای طرح های عمرانی و زیباسازی به کلانشهر اهواز اختصاص یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.