بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

پلیس از تردد افراد بدون مدارک معتبر در مرزها جلوگیری می کند

لازم است زائران از همان استان های مبدا مجوز خروج را دریافت کنند؛ در غیر این صورت به محل اقامت قبلی بازگردانده می شوند.

پلیس از تردد افراد بدون مدارک معتبر در مرزها جلوگیری می کند
تین نیوز

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه هیچ گونه گذرنامه ای در مرزها صادر نمی شود، گفت: لازم است زائران از همان استان های مبدا مجوز خروج را دریافت کنند؛ در غیر این صورت به محل اقامت قبلی بازگردانده می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ صمد کلاگر در بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که در مرز چذابه انجام شده، چه در اقدامات انتظامی و چه ترافیکی به گونه ای برنامه ریزی شده که تاکنون هیچ مشکلی در تردد زوار وجود نداشته و خروج آن ها به صورت روان و پیوسته در حال انجام است.

کلاگر با تاکید بر اینکه اتباع خارجی بدون گذرنامه و یا مجوز معتبر به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان مراجعه نکنند، افزود: پلیس از تردد افراد فاقد مدارک معتبر جلوگیری می کند و اتباع خارجی که قصد عزیمت به عراق از مرزهای خوزستان برای زیارت اربعین را دارند باید حتما با مدارک و گذر معتبر وارد مرزها شوند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه گذرنامه ای در مرزها صادر نمی شود، گفت: لازم است زائران از همان استان های مبدا مجوز خروج را دریافت کنند؛ در غیر این صورت به محل اقامت قبلی بازگردانده می شوند.

سرهنگ کلاگر با توصیه اینکه زائران هرگز با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند، تصریح کرد: پارکینگ های وسیعی در مرز چذابه تعبیه شده است، بنابراین زائران خودروی خود را صرفا در پارکینگ ها پارک کنند و از رها کردن آن ها در سایر معابر به جد بپرهیزند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.