بازدید سایت : ۱۳۰۶۹۵

خدمات رسانی ۱۶ ون تاکسی در مناطق محروم اهواز

ر حال حاضر ۱۶ دستگاه ون در بعضی محله های غرب اهواز از جمله عین دو و ملاشیه فعال شده است که شهروندان را به نخستین خط اتوبوس می رساند.

خدمات رسانی ۱۶ ون تاکسی در مناطق محروم اهواز
تین نیوز |

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر ۱۶ دستگاه ون در بعضی محله های غرب اهواز از جمله عین دو و ملاشیه فعال شده است که شهروندان را به نخستین خط اتوبوس می رساند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حجت الله سلیمانی با اشاره به وضعیت معابر شهری بعضی محلات و امکان نداشتن ورود اتوبوس به این معابر اظهار کرد: در بعضی محلات اهواز شرایط هندسی معابر اجازه تردد آسان به اتوبوس نمی دهد یا حجم مسافر کمی دارند یا فاصله طولانی با مرکز شهر دارند که می توانیم این نقاط را به عنوان نقاط حومه ای تحت پوشش ناوگان کوچک تر قرار دهیم.

سلیمانی افزود: در حال حاضر ۱۶ دستگاه ون در بعضی محله های غرب اهواز از جمله عین دو و ملاشیه فعال شده است که شهروندان را به نخستین خط اتوبوس می رسانند.

وی خاطرنشان کرد: این ون ها جابه جایی شهروندان را با قیمت مناسب و نرخ ۴,۰۰۰ تومان انجام می دهند در حالی که اگر این ون ها در اختیار بخش خصوصی بود باید حداقل ۷,۰۰۰ تومان کرایه دریافت می کردند.

سلیمانی عنوان کرد: ماهیت ساختار شبکه معابر اهواز، گستردگی شهر و شرایط آب وهوایی آن به نحوی است که باید ناوگان کوچک تر از اتوبوس در سطح شهر داشته باشیم تا جابه جایی بین خطوط برای شهروندان ساکن در مسیرهای طولانی با این ناوگان انجام شود.

وی با اشاره به تلاش به افزایش ون های در اختیار این معاونت گفت: درخواست ۳۵۰ ون را داریم که تأمین این دستگاه ها بستگی به تولید کارخانه جات و حمایت های دولتی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.