بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

۹ دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان تجهیزاتی بندر خرمشهر اضافه شد

در راستای ارتقا توان عملیاتی بندر خرمشهر، ۳ دستگاه لیفتراک سه تنی، ۶ دستگاه کشنده و کفی به ناوگان تجهیزاتی بندر خرمشهر افزوده شد.

۹ دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان تجهیزاتی بندر خرمشهر اضافه شد
تین نیوز |

مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر اعلام کرد: در راستای ارتقا توان عملیاتی بندر خرمشهر، ۳ دستگاه لیفتراک سه تنی، ۶ دستگاه کشنده و کفی به ناوگان تجهیزاتی بندر خرمشهر افزوده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی عسکری مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر اعلام کرد: در راستای ارتقای توان عملیاتی بندر خرمشهر، ۳ دستگاه لیفتراک سه تنی، ۶ دستگاه کشنده و کفی به ناوگان تجهیزاتی بندر خرمشهر افزوده شد.

عسکری با اشاره به توسعه ناوگان عملیاتی بندر خرمشهر در امر تخلیه و بارگیری، اظهار کرد: در راستای ارتقای توان عملیاتی بندر خرمشهر، ۳ دستگاه لیفتراک سه تنی، ۶ دستگاه کشنده و کفی به ناوگان تجهیزاتی بندر خرمشهر افزوده شد. 

وی عنوان کرد: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در راستای تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری و ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا، با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال تجهیزات جدیدی را به ناوگان خود اضافه کرد. 

به گفته مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر؛ تجهیز ناوگان عملیاتی بندر خرمشهر، موجب کاهش چشمگیر ترافیک و همچنین تسریع در امر تخلیه و بارگیری کالاهای وارداتی و صادراتی می شود. 

عسکری خاطرنشان کرد: ناوگان عملیاتی بندر خرمشهر با داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه تجهیزات تخلیه و بارگیری، توانسته نقش مهمی را در فعالیت و روند اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ایفا کند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.