بازدید سایت : ۹۰۰۶۷

۱۲۰۰ تردد ایمن شناور به بنادر منطقه عسلویه انجام شد

در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳، بیش از هزار و ۲۰۰ تردد با رعایت کامل موضوعات و الزامات ایمنی دریانوردی به بنادر منطقه عسلویه انجام شده است.

۱۲۰۰ تردد ایمن شناور به بنادر منطقه عسلویه انجام شد
تین نیوز |

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه گفت: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳، بیش از هزار و ۲۰۰ تردد با رعایت کامل موضوعات و الزامات ایمنی دریانوردی به بنادر منطقه عسلویه انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عمران مرادپور طیبی روز دوشنبه در بازدید از شناورهای پهلوگرفته در عسلویه اظهار کرد: پیگیری و نظارت بر ایمنی دریانوردی و مسائل مرتبط با امور رفاهی دریانوردان، در راستای اجرای کنوانسیون های بین المللی و قوانین و مقررات دریایی و بندری کشور، به طور مستمر توسط کارشناسان این مدیریت پایش و انجام می شود.

مرادپور با اشاره به شعار روز جهانی دریانوردی مبنی بر «پیش به سوی آینده با اولویت ایمنی»، بیان کرد: نظارت بر رعایت مقررات و الزامات مرتبط با ایمنی در عموم صنایع، به ویژه مشاغل مرتبط با صنعت کشتیرانی و دریانوردی به منظور حفظ جان دریانوردان کوشا که نقش کلیدی و محوری در این صنعت ایفا می کنند، همواره مورد تأکید کارشناسان مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه است.

وی تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳، بیش از یک هزار و ۲۰۰ تردد انواع تانکرهای نفتی، گازی، شیمیایی و کشتی های فله بر، کانتینری و سایر شناورهای خدماتی، با رعایت کامل موضوعات و الزامات ایمنی دریانوردی به بنادر منطقه عسلویه انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.