بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

رشد عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندرخرمشهر

رشد عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندرخرمشهر
تین نیوز

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از   7هزار و 953TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در این بندر به ثبت رسیده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 84 درصدی را نشان می دهد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس اظهار داشت: طی این مدت تخلیه و بارگیری 97 هزار و 417تن کالا در بندرخرمشهر به انجام رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار است.

 

به گفته وی در این بازه زمانی 57 هزار و 175 تن کالا از بندرخرمشهر به کشور کویت بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 87 درصدی داشته است.

 

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: عمده بار صادراتی به کشور کویت را مصالح ساختمانی، مواد معدنی و مواد غذایی تشکیل می دهد.

 

دریسمیزان تردد مسافر از طریق پایانه بین المللی مسافری خلیج فارس بندرخرمشهر از ابتدای سال جاری تاکنون را 207 هزار و 228نفر عنوان کرد.

 

وی میزان واردات خودرو به بندرخرمشهر طی این مدت را یک هزار و 340 دستگاه اعلام کرد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 9 درصدی را نشان می دهد.

 

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر اضافه کرد: در این محدوده زمانی تردد 7 هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین و 272فروند شناور در بندرخرمشهر به ثبت رسیده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.