بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

برگزاری موفقیت آمیز مزایده واگذاری پایانه شماره یک غلات مجتمع بندری امام خمینی(ره)

برگزاری موفقیت آمیز مزایده واگذاری پایانه شماره یک غلات مجتمع بندری امام خمینی(ره)
تین نیوز

مدیریت عملیاتی پایانه غلات شماره یک مجتمع بندری امام خمینی(ره) و تعمیر و نگهداری تجهیزات استراتژیک آن با برگزاری مزایده و طی تشریفات قانونی، در قالب قرار داد سه ساله؛ به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، با اعلام این خبر بیان داشت: در جریان این مزایده، ضمن رعایت تمام جوانب قانونی مرتبط، شرکت نظم آفرینان صنعت سهند موفق گردید امور راهبری، نگهداری و تعمیر پایانه شماره یک غلات این مجتمع بزرگ بندری را بر عهده بگیرد.

 

عبداللهی در ادامه افزود: این پایانه اختصاصی کالا به عنوان یکی از پایانه های مهم تخلیه و بارگیری غلات در کشور؛ نقش بسیار مهمی در توسعه تجارت در منطقه دارد و با واگذاری آن به بخش خصوصی ذی صلاح، زمینه ی لازم برای ارتقاء کیفی شاخص های عملیات تخلیه و بارگیری غلات و در نتیجه جلب رضایت بیشتر مشتریان فراهم می آید.

 

وی در ادامه افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده، مراحل اداری و تحویل و تحول پایانه و ماشین آلات این پایانه اختصاصی کالا، در اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید.

 

یادآور می شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) به لحاظ برخورداری از مزیت ها و ویژگی های کم نظیر و منحصر به فرد، مهم ترین کانون تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از جمله غلات در کشور است و بخش عمده ای از غلات مورد نیاز و صادراتی کشور از طریق این مجتمع بندری مبادله می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.