بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ افزایش 100 میلیون دلاری سرمایه گذاری در ترمینال بصره

خدمات بین المللی کانتینر ترمینال (ICTSI) در دو مرحله دیگر و در مرحله 2 توسعه ترمینال دروازه بصره (BGT) در بندر شمالی، ام‌القصر عراق، 100 میلیون دلار هزینه می‌کند.

افزایش 100 میلیون دلاری سرمایه گذاری در ترمینال بصره
تین نیوز

خدمات بین المللی کانتینر ترمینال (ICTSI) در دو مرحله دیگر و در مرحله 2 توسعه ترمینال دروازه بصره (BGT) در بندر شمالی، ام‌القصر عراق، 100 میلیون دلار هزینه می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از seatrade-maritimet، این شرکت در یکی از رسانه‌ها اعلام کرد که رئیس این شرکت انریکو رازون جونیور، قرارداد توسعه‌ای را برای ساخت اسکله‌های 25 و 26  امضا کرده است.

این اسکله‌ها ظرفیت سالانه BGT را با افزایش 600 هزار TEU به 1.2 میلیون TEU افزایش می‌دهند و این ترمینال قادر خواهد بود تا کشتی‌هایی با ظرفیت 10 هزار TEU پهلودهی کند. این امر در کنار اسکله 27 که 600 متر طول و 50 هکتار یارد دارد و همراه با سیستم‌های جدید حمل‌ونقل مرتبط با سیستم عامل به‌روز این ترمینال تاثیر فروانی بر رشد ظرفیت این بندر خواهد گذاشت.

رازون در این‌باره گفت: تعهد ما به ارائه امکانات و خدمات بندری با استاندارد‌های بین‌المللی در عراق، قابل مشاهده است. این کار همچنین منافع مشترک ناشی از همکاری ما با وزارت حمل‌ونقل عراق  و بصره را نشان می‌دهد. این تلاش جدید ما زمانی کارامد خواهد بود که طرح جدید در مدت 18 ماه به اتمام برسد و امکانات جدیدی را برای پشتیبانی از اهداف مهم اقتصادی عراق از جمله احیای اقتصاد غیرنفتی فراهم کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.