شرکتهای حملونقل دریایی کرهای پیشرو بازار جهانی
با توجه به آخرین گزارشات منتشر شده توسط KPMG Samjong Accounting Corp.، شرکتهای حمل و نقل دریایی کرهای قادر خواهند بود رکورد این صنعت را با دستیابی به معیار بالای اقتصادی و طبق پیشبینیهای بازار جهانی جابجا کنند.
با توجه به آخرین گزارشات منتشر شده توسط KPMG Samjong Accounting Corp.، شرکتهای حمل و نقل دریایی کرهای قادر خواهند بود رکورد این صنعت را با دستیابی به معیار بالای اقتصادی و طبق پیشبینیهای بازار جهانی جابجا کنند.
به گزارش تیننیوز به نقل از شیپنا، به صنعت کشتیسازی کره در سال 2009 و در حمایت از دولت در رتبه پنجم بازار جهانی قرار داشت اما در سال گذشته و به دلیل عملکرد ضعیف و همچنین عدم سرمایهگذاری، به مقام هفتم رسید.
این صنعت از سال 2016 و به علت کسری بودجه ضرر و زیان 4.5 میلیارد دلاری را متحمل شده است.
طبق اعلان KPMG، حدود 30 درصد از 100 شرکت ملی حمل و نقل دریایی، بدهی بیش از 400 درصد دارند.
شرکتهای حمل و نقل دریایی کرهای باید با تکیه بر گسترش حجم خرید اقدام به مرتفع کردن مشکلات خود کرده و طبق نظر مدیر اجرایی شرکت KPMG، ازین طریق به مقیاس مورد نظر اقتصادی دست پیدا کنند و هزینهها را نیز کاهش دهند.
انتظار میرود حجم محموله جهانی در سال جاری شاهد 2.3 درصد رشد باشد و تا سال جاری به 5.3 میلیارد تن نیز برسد.
بزرگترین شرکت حمل و نقل دریایی آلمان Hapag-Lloyd AG با ادغام با شرکت کانادایی و شرکت کشتیرانی عربستان سعودی در سال 2005 به این حجم از دارایی دست یافت. شرکت چینی CSET
و شرکت کانادایی Teekay LNG به روشی مشابه گسترش پیدا کردهاند.
این گزارش حاکی از آن است که: شرکتهای حمل و نقل کرهای همچنین باید پاسخگو قوانین سخت زیست محیطی باشند.