حمل و نقل جاده ای مانع اجرای طرح های توسعه بنادر
مدیرعامل کشتیرانی جنوب خط ایران با بیان این که برخی اتفاقات حمل و نقل جاده ای مانع برای توسعه بندر خرمشهر بود، گفت: احداث ترمینال کانتینری بندر خرمشهر کاری جهادی و افتخار آمیز بود.
![حمل و نقل جاده ای مانع اجرای طرح های توسعه بنادر](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/EvIiDedar2Ei/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLJAOpZ221SNV/%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1.jpg)
مدیرعامل کشتیرانی جنوب خط ایران با بیان این که برخی اتفاقات حمل و نقل جاده ای مانع برای توسعه بندر خرمشهر بود، گفت: احداث ترمینال کانتینری بندر خرمشهر کاری جهادی و افتخار آمیز بود.
به گزارش تیننیوز به نقل از تسنیم، فرشاد شهباز در مراسم افتتاح پایانه کانتینری بندر خرمشهر با بیان اینکه احداث ترمینال کانتینری بندر خرمشهر کاری جهادی و افتخار آمیز بود، اظهار کرد: در زمان اجرای عملیات احداث این پروژه بارها به اثرات باقی مانده از دفاع مقدس مانند راکت و مین خنثی نشده برخوردیم اما ابدا کار متوقف نشد.
وی یکی از موانع و دشواری های پیش روی اجرای پروژه ترمینال کانتینری بندر خرمشهر را افزایش ناگهانی نرخ ارز و برخی رخدادها در بخش حمل و نقل جاده ای سال 96 نام برو و افزود: با وجود تمام این مشکلات این پروژه ملی و افتخار آفرین بدون توقف ادامه یافت و در موعد مقرر به ثمر رسید.
وی همچنین با قدردانی از همکاری نزدیک سازمان بنادر و دریانوردی با مجریان پروژه، ابراز امیدواری کرد: قطعا با تلاش های صورت گرفته به زودی رونق گذشته به بندر خرمشهر باز خواهد گشت.