بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

ایران در تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده است

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: در تعمیرات کشتی به خودکفایی رسیدیم و در توسعه میدان نفتی فروزان و فاز ۱۱ پارس جنوبی نیز با تمام توان و نیروی ایرانی در حال فعالیت هستیم.

تین نیوز

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: در تعمیرات کشتی به خودکفایی رسیدیم و در توسعه میدان نفتی فروزان و فاز ۱۱ پارس جنوبی نیز با تمام توان و نیروی ایرانی در حال فعالیت هستیم.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا،  سلمان ضربی در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید اظهار کرد: رهبر انقلاب اخیراً سیاست های اقتصاد دریامحور را ابلاغ کردند.

ایشان سال ها بر تولید تاکید داشتند و بر این نکته تاکید داشتند که باید اقتصاد را به دریا گره بزنیم.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، بزرگ ترین مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل را ایجاد کردیم.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ کشتی بزرگ و کوچک، ۱۷ یونیت نفت و گاز و ۱۹۶۵ فروند کشتی بزرگ را بازسازی کردیم، خاطرنشان کرد: در این مجتمع ساخت کشتی های بزرگ و کوچک، تعمیرات و بازسازی کشتی های کوچک، ساخت سکوهای نفتی در دریا از جمله اولویت های در دستورکار است.

ضربی عنوان کرد: در تعمیرات کشتی به خودکفایی رسیدیم و در توسعه میدان نفتی فروزان و فاز ۱۱ پارس جنوبی نیز با تمام توان و نیروی ایرانی در حال فعالیت هستیم.

وی با تاکید بر اینکه کشتی هایی که در این مجتمع ساخته شده، جزو بهترین کشتی ها هستند، خاطرنشان کرد: ناوگان فعلی ما، ناوگانی فرسوده است و در این راستا ما به طور کامل آمادگی داریم که در ساخت نیز نیاز کشور را تأمین کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.