بازدید سایت : ۵۷۹۷۴

◄ اولویت های دریایی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چیست؟

در بخش حمل و نقل دریایی اولویت های برنامه فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام شده که توسعه زیرساخت های لجستیکی و بندری در اولویت این برنامه ها عنوان شده است.

اولویت های دریایی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چیست؟
تین نیوز

فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی مسعود پزشکیان برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی شده است و در صورت تایید صلاحیت از سوی نمایندگان مجلس  سکان دار وزارت راه و شهرسازی خواهد شد. 

به گزارش تین نیوز، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه های حمل ونقلی و مَسکنی خود را اعلام کرده که از این میان برنامه های حوزه حمل و نقل دریایی است

در بخش حمل و نقل دریایی اولویت های برنامه فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام شده که توسعه زیرساخت های لجستیکی و بندری در اولویت این برنامه ها عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:

 حمایت قاطع انجمن کشتیرانی از فرزانه صادق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

در برنامه های فرزانه صادق مالواجرد تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در  استفاده بهینه از ظرفیت زیرساخت های موجود و توسعه زیرساخت های لجستیکی و بندری است.

نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل دریایی، ارتقای بهره وری و استفاده بهینه از ظرفیت زیرساخت های موجود (نظیر بنادر و پایانه ها) با مشارکت دادن بخش خصوصی، توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند، استفاده بهینه از ظرفیت زیرساخت های موجود با مشارکت دادن بخش خصوصی، توسعه ترانزیت و لجستیک با مشارکت بخش خصوصی و ارتقای شاخص عملکرد لجستیک (LPI)، مدیریت مصرف انرژی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان از اهم برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.