بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

اتوبوس‌های کمکی به پایانه گلشهر اعزام می‌شوند

اتوبوس‌های کمکی به پایانه گلشهر اعزام می‌شوند

تین نیوز | مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از اعزام اتوبوس‌ها و سرویس‌های کمکی به خطوط سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در ساعات اوج حضور مسافران در پایانه گلشهر خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اتوبوسرانی کرج،‌ مهرداد کیانی گفت: پایانه گلشهر یکی از پرترافیک‌ترین و پرترددترین مسیرها و پایانه‌های مسافربری درون‌شهری است و تردد در این مسیر تا اندازه زیادی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس انجام می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه با توجه به این حجم ترافیک، گاه با کمبود سرویس‌ها مواجه می‌شویم، ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با اتخاذ تدابیری نسبت به کاهش مشکلات با استفاده از سرویس‌های کمکی اقدام کرده است.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه عنوان کرد: با توجه به این تصمیم در ساعات ازدحام پایانه مسافربری گلشهر به خصوص ساعات بعدازظهر، به فراخور نیاز اتوبوس‌های کمکی و با هماهنگی عوامل واحد امور انتظامی به این پایانه اعزام می‌شوند.
 
کیانی خاطرنشان کرد: اعزام اتوبوس‌های کمکی به خطوط و پایانه‌های مختلف از جمله وظایف واحد امور انتظامی بوده که همواره به اجرای آن اهتمام داشته است.
 
وی تامین ناوگان حمل و نقل عمومی و تشویق و ترغیب شهروندان به بهره‌گیری از این ناوگان را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: این امر در کنار ایجاد رفاه برای مسافران و شهروندان یکی از مهمترین اهداف و دغدغه‌های سازمان است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.