بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
در سازمان تاکسی رانی همدان برگزار شد

جلسه برون سپاری عملیات ثبت نام سرویس مدرسه

جلسه برون سپاری عملیات ثبت نام سرویس مدرسه

تین نیوز | جلسه برون سپاری عملیات ثبت نام سرویس مدرسه با حضور مدیران آژانس های تاکسی بی سیم و شرکت های حمل و نقل درون شهری از قبیل 1844 - 1828 - 1833 و 1820 در محل سازمان تاکسیرانی شهر همدان تشکیل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی همدان، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان با اشاره به مطلب فوق افزود: در سال تحصیلی 93 - 94 طرح واگذاری ثبت نام متقاضیان سرویس مدرسه به موسسات حمل و نقل و شرکت های پیمانکاری خودروهای حمل و نقل دانش آموزان شروع شده است.

محمود حضرتی گفت: سنوات گذشته ثبت نام از متقاضیان سرویس مدرسه در سازمان تاکسیرانی انجام می گردید. لذا طبق ماده 1 آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مدارس می توان این امر را به شرکت های حمل و نقل درون شهری واگذار نمود.

حضرتی افزود: در سال تحصیلی 94 - 93 با مشارکت بخش خصوصی و سازمان، خدمات و نظارت بیشتری به دانش آموزان ارائه خواهد شد و یکی از اهداف سازمان ارائه خدمات مطلوبتر و نظارت بیشتر بر سرویس دهی دانش آموزان خواهد بود.

در ادامه مدیر امور اجرایی سازمان شرایط اصلی دریافت مجوز سرویس مدرسه را به شرح ذیل اعلام نمود:
داشتن گواهینامه معتبر، متاهل بودن، نداشتن سوء پیشینه، دارا بودن حداقل 23 سال تمام، عدم ابتلا به بیماری های مسری، نداشتن سوء شهرت را عنوان نمود.

سرهنگ محمودی رئیس کانون بازنشستگان نیروی انتظامی همدان گفت: در صورت موافقت کارگروه حوزه بندی صورت پذیرفته تا تداخل در سایر حوزه ها و خدمات شرکت ها پیش نیاید و قبل از شروع کار، آموزش لازم به مدیران شرکت ها در خصوص ثبت نام متقاضیان صورت پذیرد.

در ادامه مهرآسا "مدیر آژانس جهان نمای شلمچه" خواستار برخورد با خودروهای فاقد برچسب سرویس مدرسه گردید.

محمد گلشن کارشناس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان گفت: از آنجایی که ساماندهی سرویس مدرسه برون سپاری می گردد، که هم دارای نقاط تهدیدی است و هم در صورت شفاف بودن و اطلاع رسانی مناسب و همچنین آموزش مدیران شرکت ها به نقطه قوت سازمان تبدیل خواهد شد.

وی گفت: اطلاع رسانی لازم جهت ثبت نام متقاضیان باید از ابتدای مرداد ماه صورت پذیرد تا بتوان ساماندهی منظم تری نسبت به سال های گذشته انجام شود و همچنین خواستار همکاری و همیاری سایر ارگان های مرتبط از قبیل آموزش و پرورش، پلیس راهور و اداره نظارت بر اماکن عمومی گردید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.