بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

افزودن ۳۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی بوشهر

تین نیوز | عضو شورای شهر بوشهر خواستار خرید 30 دستگاه اتوبوس برای افزودن به ناوگان اتوبوسرانی شهر بوشهر شد.
 
اصغر گورکی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر در گفت‎و‎گو با خبرنگاران خواستار رسیدگی به سازمان اتوبوسرانی شهرداری بوشهر شد و اظهار داشت: از 101 دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی 22 دستگاه آن به بخش خصوصی واگذار شده، 19 دستگاه نیز اوراق و 60 دستگاه اتوبوس باقیمانده نیز عمر بین هشت تا 10 سال را دارند و این در حالی است که هفت سال پیش رتبه اتوبوسرانی از لحاظ عمر اتوبوس‎ها رتبه اول کشور را دارا بوده است.
 
وی با بیان اینکه حق شهروندان بوشهر از خدمات اتوبوسرانی باید بیش از وضعیت موجود باشد، گفت: شهر اهواز و هندیجان 300 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی خود کرده‌اند و شهر بوشهر نیز چیزی از این دو شهر کمتر ندارد و باید برای افزایش تعداد اتوبوس‎های شهر بوشهر اقدام شود.
 
عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر اینکه باید 30 دستگاه اتوبوس خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی بوشهر اضافه شود، عنوان کرد: با لغو قرارداد دانشگاه آزاد با سازمان اتوبوسرانی درآمد این سازمان تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و حقوق نیروهای شرکتی این سازمان در مردادماه نیز پرداخت نشده است.
 
برگزاری جلسه با استاندار برای حل مشکل سازمان اتوبوسرانی
 
نصرالله اسدی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز بیان داشت: وضعیت سازمان اتوبوسرانی در شرایط خاصی قرار دارد و نیاز است به منظور ساماندهی این سازمان جلسه‎ای با استاندار بوشهر برگزار کنیم.
 
امیر قاسمی معاون مالی و اداری شهرداری بوشهر نیز بیان داشت: بیش از حد توان به سازمان‎‎های شهرداری کمک کرده‎ایم و در صورت تصمیم گرفتن برای کمک مالی باید به همه سازمان‎ها کمک کنیم آن را در متمم بودجه اصلاح کنیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.