بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

جاده های روستایی زیرسازی شده آذربایجان غربی آسفالت می شوند

جاده های روستایی زیرسازی شده آذربایجان غربی آسفالت می شوند

تین  نیوز | معاون راههای روستایی وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده های روستایی زیرسازی شده آذربایجان غربی با تامین اعتبار تا بهار سال آینده آسفالت می شوند.
 
'میرحسین میرشفیع' شنبه شب در حاشیه بازدید از راه ههای روستایی آذربایجان غربی اظهارداشت: کمبود اعتبار ات موجب شد که نتوانیم به وعده های خود در مورد بهینه سازی جاده های روستایی به طور کامل عمل کنیم .
 
وی تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات جدید و تامین قیر مورد نیاز تا پایان بهار سال آینده همه جاده های روستایی که زیرسازی آن ها انجام شده است، آسفالت می شوند.
 
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از روستاییان آذربایجان غربی به دلیل تاخیر ایجاد شده در طرح های راهسازی روستایی آذربایجان غربی عذرخواهی کرد و ادامه داد: سعی می کنیم تا پایان بهار سال آینده 400 کیلومتر تعهد آسفالت راه روستایی را در این استان عملی کنیم.
 
وی با بیان اینکه تاکنون در آذربایجان غربی 55 کیلومتر راه روستایی بهسازی و آسفالت شده است، اضافه کرد: در این استان، روستاهای بالای 100 خانوار وجود دارند که فاقد راه آسفالته هستند که با تخصیص اعتبار، نسبت به آسفالت این روستاها اقدام می شود.
 
میرشفیع بابیان اینکه آذربایجان غربی ازنظر ساخت جاده های روستایی پایین تر ازمیانگین کشوری است، اظهار کرد: تلاش می کنیم این فاصله ایجاد شده در سریعترین زمان ممکن برداشته شود.
 
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از نزدیک با روند اجرای طرح های راهسازی در 10روستای خوی و مسائل و مشکلات این طرح ها آشنا شد.
 
آذربایجان غربی بیش از هشت هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.