بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
مدیرعامل اتوبوسرانی مشهد:

مصوبه دولت برای توسعه اتوبوسرانی مشهد هنوز عملیاتی نشده است

مصوبه دولت برای توسعه اتوبوسرانی مشهد هنوز عملیاتی نشده است

تین نیوز | مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: از 240 دستگاه اتوبوس مصوب سفر هیئت دولت حتی یک دستگاه اتوبوس نیز به شهرداری مشهد تحویل داده نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اتوبوسرانی مشهد هادی عطارزاده طوسی ظهر امروز در حاشیه چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران در ارتباط با نوسازی اتوبوس‌های فرسوده شهر مشهد اظهار کرد: 240 دستگاه اتوبوس‌ که توسط دولت به شهرداری مشهد قول داده شده بود اما تا به امروز حتی یک دستگاه هم به ما تحویل داده نشده است؛ در حالی که شهرداری که باید 50 درصد از قیمت تمام شده اتوبوس‌ها را بپردازد منابع آن را آماده کرده است.

وی افزود: سهم شهرداری مشهد 45 میلیارد تومان بوده که مبلغ آماده است اما بعد از دو سال هنوز مصوبه به استان ابلاغ نشده و پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز در معاونت راهبردی رئیس جمهوری این بودجه اختصاص داده نشده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بیان کرد: از 100 دستگاه اتوبوسی که شهرداری با مصوبه شورای شهر خریداری کرده تا به امروز 20 دستگاه از آن وارد شهر مشهد شده و مابقی آن نیز تا پایان سال به ناوگان اضافه می‌شود.

عطارزاده در ارتباط با احداث خط 3 اتوبوس‌های تندرو بیان کرد: خط 3 قرار است با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شود و بعد از مناقصه فرآیند اجرای آن آغاز می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.