بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

تذکر دوستی برای جمع‌آوریBRT‌ اتوبان امام‌علی

تین نیوز | عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران نسبت به جمع‌آوری خط BRT در اتوبان امام علی (خط 7 )، تعیین حریم در محدوده جنوبی شهر تهران و ترخیص‌ واگن‌های خریداری شده توسط وزارت کشور و شهرداری،‌ تذکرتی را ارائه کرد.

 اسماعیل دوستی در پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه از افتتاح خط BRT‌ در اتوبان امام علی تشکر می‌کنم، اظهار کرد: باید خط BRT‌ اتوبان امام علی به دلایلی از جمله غیرهمسطح بودن این خط و عدم دسترسی به آن، کم تردد بودن، ایجاد اختلال در حرکت خودروها در سایر خطوط، استفاده از خطوط این خط در سایر خطوط و تسهیل در سایر خطوط اتوبان، به ویژه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه که مردم به سمت بهشت زهرا در حرکتند جمع‌آوری شود.
 
وی در ادامه در خصوص تعیین حریم در محدوده جنوبی تهران تذکر داد و گفت: شهرداری باید با وزارت مسکن و راه و شهرسازی نسبت به تعیین حریم در محدوده جنوبی اقدام و نسبت به دریافت عوارض به دلیل ارائه خدمات اقدام کند.
 
وی افزود: سالهاست خدماتی از قبیل آسفالت، جمع‌آوری زباله و فضای سبز به این نواحی ارائه می‌شود اما درآمدی به شهرداری پرداخت نمی‌شود.
 
به گفته وی روستای زرنان ، مناطقی همچون فیروزبهرام، شمس‌آباد،‌ گلدسته، شهرک رسالت، شهرک زیتون از جمله مناطقی هستند که خدمت دریافت می‌کنند اما هیچگونه کنترلی توسط شهرداری در مورد آنها وجود ندارد، چرا که اگر زیر نظر شهرداری هستند باید عوارض دریافت کنند.
 
عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در تذکر دیگر خود با بیان اینکه فاصله زمانی حرکت قطارهای مترو دو دقیقه است، گفت: متاسفانه به دلیل کمبود قطارها فاصله زمانی به چهار دقیقه رسیده است که این موضوع سبب ازدحام جمعیت شده، بنابراین از وزارت کشور و شهرداری خواستارم در خصوص ترخیص واگن‌های خریداری شده اقدام کند و آنها را به شرکت بهره‌برداری مترو تحویل دهد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.