بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
طی امسال صورت گرفت؛

تردد بیش از ۲۳ هزار نفر از پایانه خسروی

تردد بیش از ۲۳ هزار نفر از پایانه خسروی

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از جابجایی شش میلیون و 625 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان خبر داد.
 
بهمن خسروانی در این رابطه گفت: از این تعداد یک میلیون و 75 هزار نفر توسط اتوبوس به وسیله 45 هزار سفر، چهار میلیون و 688 هزار نفر توسط مینی بوس به وسیله 270 هزار سفر و 862 هزار نفر توسط سواری کرایه بین شهری و با 218 هزار سفر جابجا شده‌اند که در این میان مینی بوس بیشترین سهم جابجایی را به خود اختصاص داده است.
 
وی گفت: در حال حاضر تعدادد چهار راننده فعال در بخش حمل و نقل مسافر مشغول فعالیت هستند.
 
خسروانی در خصوص وضعیت فعلی ناوگان اظهار کرد: تعداد 2500 دستگاه ناوگان مسافربری در حال فعالیت هستند که از این تعداد 1200 دستگاه مینی بوس، بیش از هزار دستگاه سواری و تعداد 300 دستگاه اتوبوس است.
 
وی همچنین متوسط عمر ناوگان مسافربری را به ترتیب 8.31 سال برای خودروهای سواری، 10.32 سال برای اتوبوس و 28.05 سال برای مینی بوس اعلام کرد.
 
‌مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان در ادامه گفت: امسال 23 هزار و 975 نفر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌اند که از این تعداد 12 هزار و 484 نفر به کشور ورود و یازده هزار و 491 نفر از کشور خارج شده اند، همچنین تعداد 192 هزار و 822 نیز نیز از پایانه مرزی پرویزخان از ابتدای امسال تردد کرده اند که از این تعداد 96 هزار و 793 نفر وارد و 96 هزار و 29 نفر از این مرز زمینی خارج شده‌اند.
 
وی‌ خاطر نشان کرد: به دلیل تمایل هموطنان به سفر با خودروهای شخصی آمار تردد مسافرین با ناوگان عمومی سالانه با 18 درصد کاهش همراه است. در صورتی که مسافرت با ناوگان عمومی از ایمنی بیشتری برخوردار بوده و این امر نکته مهمی است که همواره باید مد نظر هموطنان قرار گیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.