بازدید سایت : ۳۷۰۰۴
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی:

تحولی کم‌نظیر در گروه سایپا ایجاد شده است

تحولی کم‌نظیر در گروه سایپا ایجاد شده است

تین نیوز | مراسم اهدای جایزه طرح اصالت قطعه شرکت سایپایدک با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد گروه سایپا و مدیرعامل شرکت سایپایدک برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابوترابی، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: طرح تعیین اصالت قطعه شرکت سایپایدک، قطعا یک گام بی‌هزینه و پرفایده در حذف قطعات تقلبی و بی‌کیفیت در بازار خواهد بود.

وی تأکید کرد: طرح سامانه پیامکی اصالت قطعه سایپایدک، اقدامی علمی در مجموعه شرکت سایپایدک است که جای تشکر و قدردانی دارد چرا که خلق این ایده با نگاه مبتنی‌بر دانش صورت گرفته و از جاذبه‌های فراوانی برخوردار است و اجرای این طرح حرکت و اقدام بسیار زیبا و مؤثری در حوزه تأمین و عرضه قطعات یدکی در کشور است و امید است با گام‌هایی که برداشته شده است در آینده شاهد تحول در ارتقای رضایتمندی مشتریان باشیم.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام سایپایدک می‌تواند در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور به کار گرفته شود و همه مشتریان می‌توانند از این روش برای رسیدن به بهترین کالای موردنیاز خودشان استفاده کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تحولات صورت‌گرفته در شرکت سایپا خاطرنشان کرد: امید است با عزم و اراده، تحولی که در سال‌های اخیر در مجموعه گروه خودروسازی سایپا صورت گرفته با رشد قابل‌قبولی تداوم یابد.

ابوترابی با تأکید بر اینکه باید خودروسازی تحول قابل‌قبول و مناسبی در کشور داشته باشد، گفت: باید قبول کرد در عرصه خودروسازی کشور به میزانی که سرمایه‌گذاری شده بهره‌برداری نکرده‌ایم. امیدواریم در گام اول مجموعه مدیریت خودروسازی کشور از تمام ظرفیت خود برای ارتقای جایگاه دانش و علم برای ارتقای این بنگاه اقتصادی استفاده کنند و واژه دانش‌بنیان تاروپود شرکت‌های خودروسازی مانند سایپا را فراگیرد.

وی گفت: امروز نقش مشتری نقش تعیین‌کننده‌ای در مجموعه‌های اقتصادی و صنعتی است از همین رو بنگاه اقتصادی‌ای موفق‌تر است که بازار بزرگتری از مشتری را جذب کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.