بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

اهدای لوح سپاس همایش روابط عمومی الکترونیک به روابط عمومی سازمان بنادر ودریانوردی

اهدای لوح سپاس همایش روابط عمومی الکترونیک به روابط عمومی سازمان بنادر ودریانوردی

تین نیوز | لوح سپاس دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک توسط دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به "چنگیز خنجری " مدیرروابط عمومی سازمان بنادر ودریانوردی اهدا شد.
 
به گزارش روابط عمومی ؛ دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور اساتید، پژوهشگران و سرآمدان روابط عمومی های کشور در محل هتل المپیک برگزار گردید.
 
در این همایش که با شعار" روابط عمومی الکترونیک، حکمرانی الکترونیک سازمانی" آغاز به کار کرد از روابط عمومی سازمان بنادر ودریانوردی با اهدای لوح، تقدیر شد.
 
معصومه ابتکار با اشاره به تعامل سازنده و موثر سازمان بنادر و سازمان حفاظت محیط زیست، بر اهمیت محیط زیست و ارتباط آن با آینده کشور و نسل های بعدی تأکید کرد.
 
او گفت: یک نمونه از تلاش های امید بخش دولت، ایجاد فضای مناسب برای حضور سازمان ها و تشکل های مردم نهاد به عنوان بازوی قوی دولت در رفع بحران های مختلف است به گونه ای که فقط در حوزه محیط زیست طی دو سال گذشته تعداد سمن های فعال از ٣٢ به بیش از ٧٥ سمن تشکل افزایش یافته است.
 
معاون رییس جمهور گفت: در بسیاری مواقع همین تشکل ها حتی با نقد سازنده خود جریان های مثبت اجتماعی و آگاهی بخشی عمومی در کشور ایجاد کردند که برای موفقیت یک دولت رکن مهمی است.
 
ابتکار با تاکید بر اینکه امید بخشی خط مشی رسانه ها در این دوره است گفت: اطلاع رسانی شفاف، صحیح و آگاهی بخش در سطح ملی منجر به ایجاد فضای همدلی و همزبانی و در سطح بین المللی منجر به پیشبرد صلح و دوستی می شود.
 
معاون رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت ها موظف هستند در چارچوب رسانه ها و روابط عمومی ها فضایی مناسب برای طرح دیدگاه ها و اندیشه های متفاوت و بازگویی انتقادات و اشکالات اقدام کنند افزود: اقدامات و برنامه ریزی های این دولت در راستای ایجاد این فضا برای فعالان رسانه ای ، اجتماعی و متخصصان از طریق انتخاب روابط عمومی های قدرتمند میسر است.
 
ابتکار با اشاره به نام‌گذاری سال ٩٤ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار کرد: بی شک رهبری در این نام‌گذاری اشاره مهمی به نقش ارتباطات برای ایجاد این فضا داشته اند که یکی از ارکان اصلی ایجاد این ارتباط روابط عمومی ها هستند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.