بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

پرواز اولین ایرباس جدیدالورود ماهان / جزئیات پرواز ایرباس‌های تازه خریداری‌شده

پرواز اولین ایرباس جدیدالورود ماهان / جزئیات پرواز ایرباس‌های تازه خریداری‌شده

تین نیوز | اولین ایرباس از ۸ ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ ماهان که به تازگی وارد کشور شده است، تا دو روز آینده پرواز خود را در مسیرهای دبی و استانبول آغاز می‌کند.
 
اردیبهشت‌ماه امسال بود که 8 فروند ایرباس که توسط شرکت هواپیمایی ماهان خریداری شده بود در یک مرحله وارد کشور شد.
 
این هواپیماها همزمان وارد کشور شدند و در فرودگاه‌های مهرآباد، امام خمینی (ره) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشستند.
 
در شرایط تحریم ورود 8 فروند ایرباس که سن آنها نیز جوان بود بسیار مثبت ارزیابی می‌شود.
 
بعد از ورود این ایرباس‌ها بود که غرب که همیشه به دنبال تحریم صنعت حمل ونقل هوایی ایران است اعلام کرد احتمال توقیف این هواپیماها در آسمان کشورهایی که مدنظر آنها بود وجود دارد اما شرکت هواپیمایی ماهان قصد دارد اولین فروند از این 8 فروند ایرباس را به پرواز درآورد.
 
طبق اطلاعات حاصل شده مقرر شده است این هواپیما ابتدا در مسیرهای تهران - دبی و تهران - استانبول پرواز کند و پس از آن برای مسیرهای طولانی‌تر به کار گرفته خواهد شد.
 
طبق اطلاعات حاصل شده هر 8 فروند ایرباس‌های وارد شده رجیستر شرکت هواپیمایی ماهان و ایران شده است و بدین ترتیب این هواپیماها دارای اعتبار قانونی در دنیا خواهد بود.
 
بقیه هواپیماهای مذکور شامل 7 فروند، فعلاً در حال رنگ‌آمیزی و نصب برند ماهان روی آنها هستند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس

    حماقت و خیانت یعنی خرید هواپیمای Long Range در مسیر تهران مشهد و بالعکس البته این خرید اساسا هفت عیب اساسی دارد که در صورت تمایل از جناب عرب نژاد برای یک مناظره در حضور متخصصین برای توجیه این خیانت وقت دوئل میخواهم البته ایشان احتمالا وقت ندارند چون مشغول باختن چند صد ملیون دلار دیگردر شرکتهای ورشکسته برای رهایی این شرکتها با پول ملت ایران در اروپا هستند. اگر احتمالا ماه مبارک به ایران قدم رنجه فرمودید نسبت به پیشنهاد دوئل فکر کنید.

  • کارشناس

    اگر این اقای عرب نژاد نبود پس تکلیف هواپیماهای مستعمل شرکت تای و لوفت هانزا چه بود. خرید ه اپیماهای بوئینگ ۷۴۷ و BAe - ۱۴۶ و و امروز A۳۴۰-۶۰۰ که تبدیل برخی انها به رطتوران ویا پرواز ایرباس ها در مسیر داخلی که باید به ایشان و معاون مهندسی ایشان که متخصص ایجاد سانحه است تبریک گفت سانحه روز نوزدهم بهمن هفتادویک در مهرآباد و مرگ ۱۵۹ نفر یا سانحه دی ماه هشتاد وهفت ارومیه هواپیمای ۷۲۷ ایران ایر یا سانحه انتونف که فرم N و P مربوطه مزین به امضای ایشان است ناگفته نماند که در وقت مقتضی مدارک مربوطه به مراجع ذیصلاح ارجا و رسیدگی خواهد شد ولی تایید ایشان پس از سه سال اما واگر یک ساعته با تایید فردی معلوم الحال با پرونده سیاسی موید جمع شدن ارابه فرود چرخ دماغ هواپیمایی در حال حرکتی بود که در فرودگاه رفسنجان به جرگه امحای مستندات مربوط به تخلف هواپیمای ۷۴۷ فرودگاه کرمان در مهرماه نود و دو به مانند هواپیمای EP - MHJ در تاریخ هشتم بهمن هشتاد وشش در سازمان توسط دوستان امحائ و بعدها با تبانی به یک شرکت دیگر منتقل که امروز در مدارک آن هیچ ردی از این سانحه در مدارک و پرونده این هواپیما وجود ندارد. بنازم به این همه هنر که اقای عرب نژاد و دوستان ایشان دارند. و اما دوستان عزیز تین نیوز کلیه مدارک مربوط به این جنایات موجود و در صورت صلاحدید اماده ارایه و بهره برداری است.

  • هواپیمایی که شرکتهایی مثل آفریقای جنوبی در مسیر ژوهانسبورگ - نیویورک استفاده میکنن رو ما در مسیر تهران - مشهد استفاده میکنیم، خیلی مسخره اس. خیلی نابودیم بابا. بعد میگن آدم نادون، ماییم دیگه. اگه نیاز ندارید برای چی میخرید؟ هواپیماهای کوچیک ۱۵۰ نفره بخرید تا دچار مشکل نشید. از هولو ولای پروازی آمریکا و کانادا بدجوری افتادید توی دیگ. هواپیماهای قدیمی ویرجین انگلیسو بهتون انداختن. شما که حتا نمیتونید ایرباسای ۳۱۰ و ۳۰۰ تونو پر کنید برای چی میرید ۳۴۰-۶۰۰ میخرید؟