بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
مدیرکل راه و شهرسازی همدان خبر داد

بهره‌برداری از ۳۶ کیلومتر راه در استان همدان

بهره‌برداری از ۳۶ کیلومتر راه در استان همدان

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی همدان از بهره برداری ۳۶ کیلومتر راه و اجرای عملیات بهسازی و آسفالت ۶۰ کیلومتر راه روستایی در یک سال گذشته در استان خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز محمد رودباری در گفت و گویی با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص پروژه های شاخص و در دست احداث جاده ای همدان اعلام کرد: استان همدان دارای ۷۸ کیلومتر پروژه راهی است که ۳۶ کیلومتر آن تا کنون به بهره برداری رسیده و احداث مابقی آن هم اکنون در دست اجرا قرار دارد.
 
رودباری در ادامه از بهره‌برداری پل تقاطع غیر همسطح ارزندریان، باند رفت بهشت هاجر، زیرگذر نازول و زیرگذر الفاوت خبر داد و گفت: در حال حاضر ساخت تقاطع غیرهمسطح باند برگشت محور بهشت هاجر نیز بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی همچنین اعلام کرد: در یک سال گذشته عملیات ساخت محور بادخوره - کولیجان نیز آغاز شده است.
 
وی در این خصوص از روکش ۱۶۷ کیلومتر راه های شریانی و فرعی استان، ۵۱ کیلومتر راه روستایی، خط کشی بیش از سه هزار کیلومتر محورهای استان، نصب چهار هزار و ۵۰۰ قطعه نیوجرسی به عنوان حفاظ میانی در راه ها خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرای روشنایی برای ۵/۵ کیلومتر از محورهای شریانی و نصب پنج دستگاه برج روشنایی در تقاطع راه ها به پایان رسیده است.
 
این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد: پروژه احداث روشنایی برای ۱۵ نقطه در تقاطع محورهای روستایی و شریانی از یک سال گذشته آغاز شده که در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، در همین مدت ۴۷ نقطه حادثه خیز در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان نیز رفع شده است.
 
مدیر کل اداره راه و شهرسازی همدان در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با پروژه های ریلی استان گفت: عملیات احداث خط راه آهن غرب کشور هم اکنون تا شهرستان ملایر تکمیل شده و مابقی آن به سمت کرمانشاه و مرز خسروی در حال حاضر به وسیله شرکت ساخت و توسعه حمل و نقلی کشور در دست انجام قرار دارد.
 
وی در خصوص پروژه احداث راه آهن تهران - همدان نیز گفت: عملیات زیرسازی این مسیر نیز هم اکنون دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که به زودی به پایان خواهد رسید.
 
رودباری در پایان از اجرای عملیات احداث برج مراقبت فرودگاه همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر اقدامات لازم برای تطویل باند فرودگاه نیز به پایان رسیده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.