بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
یک راننده تریلی یخچال‌دار مطرح‌کرد:

◄ شکایت از وضعیت توزیع گازوییل در استان سیستان وبلوچستان

در سیستان و بلوچستان لیتری 1000تومان گازوییل آزاد را به افغانی‌ها می‌فروشند و بخاطر این مابه التفاوت بین کامیون ایرانی و افغانی، کامیون دار افغانی را انتخاب می‌کنند.

شکایت از وضعیت توزیع گازوییل در استان سیستان وبلوچستان
تین نیوز

یک راننده تریلی یخچال‌دار در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز نسبت به نحوه سوخت‌رسانی به کامیون‌های ایرانی و تبعیض با کامیون‌های افغانی در سیستان و بلوچستان شکایت کرد.

این راننده ترانزیتی، گفت: کامیون‌های یخچال‌دار دو موتور دارند یکی موتور کشنده و دیگری موتور مربوطه به یخچال است و به‌همین دلیل مصرف سوخت بیش‌تری دارند. با این وضعیت به برخی استان‌ها که می رسیم در سوخت‌گیری دچار مشکلات می شویم.

وی با بیان این‌که برای سوخت‌گیری در استان سیستان و بلوچستان مشکلات زیادی داریم، ادامه‌داد: از زاهدان به سمت میلک زابل به هر جایگاهی برای سوختگیری مراجعه کردم گازوییل به ما ندادند و این درحالی است که گازوییل در جایگاه موجود است و تنها به کامیون ایرانی سوخت نمی‌دهند.

او در توضیح چرایی این اقدام، گفت: از آن‌جایی که می‌توانند گازوییل را با نرخ بیش‌تری به خارجی‌ها بفروشند و هزینه‌های بیش‌تری هم از کامیون‌داران افغان دریافت کنند متاسفانه به خودروهای خارجی و افغان سوخت می‌دهند و دقیقا به این دلیل سوخت‌گیری ماشین‌های افغان انجام می‌شود و من به هر جایگاهی مراجعه کردم شاهد سوخت‌گیری افغان‌ها بودم.

او با بیان این‌که این وضعیت در باقی استان‌ها نیست و مخصوص سیستان و بلوچستان است ادامه‌داد: بار من محموله غذایی منجمد است که از استان قزوین بارگیری شده است در بازارچه مرزی میلک زابل تخلیه کردم و در مسیر  برگشت به سمت زاهدان با محموله کود شیمایی به چابهار آمده‌ام.

این راننده با بیان این‌که گازوئیل آزاد را لیتری 1000تومان  را به افغان‌ها می‌فروشند و بخاطر این مابه‌التفاوت بین کامیون ایرانی و افغان، افغان را انتخاب می‌کنند، ادامه داد: این درحالی است که سهیمه موجود هم ناکافی است و سهیمه 300 لیتری روزانه گازوییل به دلیل  پرمصرف بودن موتور کامیون‌های یخچالی کافی نیست.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جلال

    ۱۵۰کیلیومتری چابهار_جاده سرباز_روستای جکیگور سهم گازوییل راننده رو ب اجبار نصف میکند وگرنه گازوییل دریافت نمیکنیم.