◄ اقدام تلافیجویانه شرکتهای حملونقلی در برخورد با شکایت رانندگان
یک راننده فعال در بخش حملونقل جادهای کالا، از اقدام تلافیجویانه برخی شرکتهای حملونقل به دلیل شکایت رانندگان به سامانه 141 سازمان راهداری، خبر داد.
یک راننده فعال در بخش حملونقل جادهای کالا، از اقدام تلافیجویانه برخی شرکتهای حملونقل به دلیل شکایت رانندگان به سامانه 141 سازمان راهداری، خبر داد.
به گزارش تین نیوز، این راننده در تماس با شبکه خبری تین نیوز، اظهار کرد: در حالیکه سازمان راهداری و حملونقل جادهای در اقدامی قابل توجه و موثر، سامانه 141 را برای رسیدگی به مشکلات رانندگان راهاندازی کرده و آنان میتوانند با طرح شکایت خود در سامانه مذکور، نسبت به پیگیری مشکلات خود اقدام کنند اما در صورت اقدام به شکایت، با برخورد قهری شرکتهای حملونقلی مواجه میشوند.
وی که نامش در تین نیوز محفوظ است، افزود: بهتازگی مشاهده شده است، وقتی شرکتهای حملونقل به دلیل تخلفات مختلف از جمله دریافت کمیسیون اضافه و ... با شکایت رانندگان در این سامانه و دیگر سامانههای مشابه، مواجه میشوند، پس از رسیدگی به مشکل، با هماهنگی دیگر شرکتهای حملونقل، مانع از بارگیری رانندگان شاکی در مراکز توزیع بار میشوند.
این راننده تاکید کرد: این اقدام در پایانه و مراکز توزیع بار تهران چندین بار توسط شرکتها رخ داده و بدین طریق رانندگان شاکی با عدم ارایه بار توسط چند شرکت حملونقلی مواجه شده اند.
او ادامه داد: برخی از شرکتهای حملونقلی متخلف، حتی نسبت به راهاندازی گروههایی در شبکههای اجتماعی از جمله تلگرام اقدام و رانندگانی که عملکرد نادرست آنان را به سازمان راهداری و حملونقل جادهای گزارش داده و از آنان شکایت کردهاند را در فهرست سیاه قرار داده و با هماهنگی دیگر شرکتها، امکان بارگیری را از آنان سلب کردهاند.
به گزارش تین نیوز، وی گفت: بهطور قطع تسری این گونه اقدامات به سایر شهرها میتواند موجب بروز مشکلات جدیدی در بخش حملونقل جادهای شود.
این راننده افزود: از مسئولان سازمان راهداری و حملونقل جادهای در خواست میشود به این مشکل رسیدگی کرده و با متخلفان و کسانی که نسبت به تشکیل گروههای تلگرامی برای شناسایی و تحریم رانندگانی که با هدف دفاع از حق و حقوق قانونی خود از آنان شکایت کرده، اقدام نمودهاند، برخورد نمایند.
سلام. این نشون میده که شرکتهای حمل و نقل برای دفاع از منافعشون با هم هماهنگ هستن . ولی رانندگان ؟