بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ درخواست علنی از رانندگان کامیون غیر بومی برای عدم مراجعه به پایانه بار بندرعباس

شماری از کارکنان اعلان بار بندرعباس اخیرا به طور علنی در پشت بلندگو اعلام می کنند رانندگانی که از این روند ناراضی هستند به بندرعباس مراجعه نکنند.

تین نیوز |

به اعتقاد برخی فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای کالا، پایانه بار بندرعباس که در بین رانندگان و کامیونداران به عنوان  عدالت خانه توزیع بار شناخته می شد، از توزیع عادلانه بار فاصله زیادی گرفته و به سمت بومی گرایی رفته است.

به گزارش تین نیوز، تعدادی از رانندگان و کامیونداران در تماس با خبرنگار ما عنوان کرده اند که بومی گرایی ، توزیع ناعادلانه و افزایش تعداد دلالان بار با وجود آنکه به طور متعدد مورد انتقاد شدید رانندگان کامیون قرار گرفته  و حتی رسانه ای شده است، همچنان ادامه دارد و هیچ اقدامی جهت برطرف شدن آن انجام نشده تا جایی که شماری از کارکنان اعلان بار بندرعباس اخیرا به طور علنی در پشت بلندگو اعلام می کنند رانندگانی که از این روند ناراضی هستند به بندرعباس مراجعه نکنند.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ اتوبان اصفهان شیراز و یک فرصت جذاب برای کار و سرمایه گذاری

 

این رفتار در حالی صورت می گیرد که رانندگان و کامیون داران از بندرعباس به عنوان نقطه استراتژیک حمل و نقل داخلی و بین المللی کشور یاد کرده و با هزاران امید و کسب درآمد به این بندر مراجعه می کنند.

در عین حال برای رانندگان کامیون این سوال مطرح است که چرا و با چه مجوزی پایانه باری که هزاران چشم امید به آن دوخته شده، به دست دلالان افتاده است؟

 به گفته فعالان صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کالا، بی عدالتی در نحوه توزیع بار و افزایش بومی گرایی پس از تصمیمات مخرب، غیر معقول و  هزینه زای مسئولان درباره حذف اسقاط و ورود بی ضابطه ناوگان اروپایی و مونتاژی تولید داخل، افزایش چشمگیری یافته است چرا که در شرایط موجود در بنادر و مراکز توزیع بار، حجم و میزان کالا و بار نسبت به تعداد ناوگان کمتر شده و عرضه و تقاضا به دلیل افزایش تعداد کامیون ها متناسب نیست.

به گفته فعالان صنفی در چنین شرایطی این که در اعلان بار بندرعباس ابتدا به رانندگان بومی بار ارایه می شود  و سپس به رانندگانی که از دیگر شهرها به امید بارگیری به این بندر عزیمت کرده اند نه تنها به معنای بی عدالتی در توزیع بار است بلکه عامل کاهش بهره وری، برهم زدن آرامش رانندگان، تزلزل امنیت شغلی و سرمایه گذاری، تقابل و درگیری پراکنده بین رانندگان در مبادی توزیع بار نیز می شود  که انتظار می رود برای رفع آن تدابیری اندیشیده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شاهرخ پاسخ

    واقعا دارن ظلم میکنن و هیچ مسولی براش مهم نیست

    • محمدپناهلو

      با سلام.ازبی عرضگی و رشوه خواری مسعولین مربوطه هست که علنا این میگن غیربومی نیاد اینجا این یعنی پشت پرده کسانی هستن از آب ماهی میگیرند تاوان خواهند داد از نوع بدترینش

    • محمدپناهلو

      گردیدی براید فرزندی ناخلف بدان چیست گناه پدر اینها تاوان خواهند داد البته تاوان میدن بازم عبرت نمیکنن پول برایشان از همه چیز عزیزتره

    • ناشناس

      بومی گرایی در تمام نقاط کشور کاری نادرست و به دور از عقل است. هم به رانندگان ضربه می زند و هم به اقتصاد ملی.
      کاش یک عاقلی پیدا میشد و این پدیده منحوس را از همه جای کشور ریشه کن می کرد.

  • سیو پاسخ

    نتیجه تند تند ماشین وارد عرصه حملو نقل کردن بدون در نظر گرفتن اینکه ایا این همه ماشین بارهم براشون هست یانه

  • جواتی پاسخ

    این کارکنان از خودشون ماشین دارند تمومشون هارشدند .وگرنه خدامیدونه بومی دیدم روحق خودشه .بومی هم نیستم اصفهانیم یه ده سالم هست دیگه اون مسیرنیومدم

  • ناجی پاسخ

    خوب کاری می کنند درستش هم همینه

    • روحالا باقری وانانی

      همه جا فساد همه جا رانت همه جا رشوه خسته شدیم دیگه

    • علی محسنی

      همین حرفارو میزنین که وقتی پلاک یه منطقه خاص رو تو منطقه دیگه میبینن میزنن شیشه و هیکل ماشیناتانه میارن پایین
      نزنین این حرفارو.کم تفرقه هست شمام اضافه کن بهش

    • ناشناس

      پس اگه اینطور باشه تو تهران هم ماشین های بندر حق بارگیری ندارن

    • حجت

      اومدی تهران یا هر شهرسان دیگری خالی برگشتی اونموقع میفهمی درست بودن یعنی چی

  • وحید پاسخ

    کجای مملکت عادلانه اداره میشه که بندر عباس دومی باشه، یه مسئول نداریم به فکر مردم و فردای مملکت باشه

  • ابی پاسخ

    اون زمان کسی هم میامد تو این شغل اول باید شاگردی میکرد تا چهارتا کار یاد بگیره و بفهمه بومیگری یعنی چی و برای بدست آوردن رزق و روزی خود بیخود بیجهت دست درازی تو سفره دیگران نندازه وهمین اینها بودن تا یک هفته کار نداشتن رفتن گواهینامه گرفتن وبیمه هم از بین بردن . اتفاقاً داره بهتر میشه با این طرح اسقاط قرار دادن ماشینها خیلی ها این شغل رها میکنن و تازه بهتر هم شده سر گواهینامه گرفتن ۵تا۶سال طول میکشه تا گواهینامه ۱بگیره یعنی اگه درس بخونه لیسانس ودکترا میگیره پس نیایین تو این شغل مقدس وحلال و خراب نکنین .با تشکر

  • جواد پاسخ

    مشهد کرایه نصف قیمت بندر عباس بار ندادن به غیر بومی

  • داود پاسخ

    ی سری هم پایانه بار نسیم شهر بزنید دلال زیاده بار به اشنا میدن...بارهای به درد نخور رو اعلام بار میکنن با کرایه کم
    50درصد کمیسیون بر میدارن دیگه چیزی از کرایه نمیمونه...زحمت و راننده میکشه پولو دلال میزنه به جیب

    برای مثال کرایه همدان برای ماشین خاور 2200
    کمیسیون 800هزار
    کاشان 2م
    کمیسیون 700
    چه خبره این همه کمیسیون
    اخه کی 2ت میره همدان و کاشان
    پدرمون در میاد ....هیچ کسم صداش در نمیاد

  • کارگر پاسخ

    شما فکر کردی فقط بندرعباس اینجوریه نه داداش بهتره یه سر هم به عسلویه بزنی

  • مهدی پاسخ

    وقتی اعلامبارچی خودش از پول یک عده به اصطلاح راننده (که برای بار گرفتن رشوه می‌دن) چندتا تریلی گرقته حتما از بلندگو مخالفت خودش رو اعلام می کنه

  • ناشناس پاسخ

    عوضی نفهم
    از این به بعد هم رانندگان بندر عباس حق بار از استانهای دیگه هم ندارن
    امان از نفهمی مسعولین

  • سوئدی سوار پاسخ

    با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان راننده ایران تنها کشوریه که اینقدر تراکم ماشین سنگین و سبک داره و تمامی هم نداره هر تولیدی که تعطیل بشه دو تا خط تولید دیگه راه اندازی میشه با ورود خودروهای وارداتی و بودن بیش از 12 کارخانه خودرو سنگین در ایران و اجرایی نشدن قطعی طرح فرسوده مشکل ساز شده دلیلشم فقط دلالان و سودجویان هستن که از این کار سود خوبی به جیب میزنن و مشکل اصلی خود خود خود ما رانندها هستیم که هیچ وقت نه اتحاد داشتیم نه هم بستگی

  • ام اس پاسخ

    سلام همه جا همینطوره شما برو خوزستان آذربایجان معادن کرمان چابهار مرزافغان همه جااولویت با بومی ها هست فقط بندر نیست بندریها هم جای دیگه که میرن باقانون همونجا بار میگیرن چطور اوجاعدالت خانه نیست دقیقا خوزستان فقط بار به بومی میدن اصلا غیربومی بارگیری ماشینش آتش میدن

    • احراری

      نه عزیز دل به سر به خواف بزن ببین نوبت و‌بار چجوریه مردم خود خواف پشت سر غریبه ها تو صف هستن و سر نوبت بارگیری میکنن ....و هیچ بحث و دعوایی هم نیس .....ولی سیرجان و کرمان ویزد اصلا نمیدونن نوبت چیه .....

    • ناشناس

      هیچ کجا نظم بندر امام نداره. هر روز از تمام کشور میان بندر واسه بارگیری به راحتی هم بار میزنن میزن . اگه یه بی نظمی هم هست فقط پلاک ۳۱

  • ناشناس پاسخ

    الان همه جا اینجوری شده دو روزه بعد ۷ روز اومدیم داخل گمرک بیله سوار با اینکه بار صادراتی زدیم هنوز تو این دو روز ۱۰۰ منر حرکت نکردیم فقط فقط ماشین های بومی بیله سوار خروج میشه یا ماشین های آذربایجان کسی هم نیس رسیدگی کنه

  • ناشناس پاسخ

    همیشه و همه جا راننده بدبخت بوده و هست شب و روز توجاده پشت فرمون بااسترس و حرص و جوش برونه ب مقصد برسه حالا باید واسه بارم دعوا بگیره اخه چکاردارید میکنید با ما.نکنید خدا قهرش میاد با این مردم درست رفتار کنید ما که دیگه کارد ب استخونمون رسیده😖😭

  • سام پاسخ

    این عمل اگر درست باشد مجریان آن عامل انگلیس بوده و سیاست تفرقه اندازی دارند خدا قوت‌به رانندگان در صورت ادامه، رانندگان‌با هم دشمن شده و به تقابل خواهند پرداخت و امنیت بار و جاده و تشویش اذهان عنوی و اخلال در نظام توزیع را خواهند داشت جا دارد قبل از بروز مشکلات مسببان و دلالان که با گرفتن رشوه بار را به رشوه دهندگان و سبیل چرب کن ها میدهند جلو گیری شود یکی از جاهای فساد خیز پایانه ها هستند که در گرانی اجناس اثر مستقیم دارند،سود را دلال به جیب میزند و و کرایه بار بر ملت تحمل میگردد،

  • شهرام پاسخ

    ترا خدا یک فکری برتی این سیستم حمل و نقل بفرمایید اداره راه بدلیل مسئولیت‌های متعدد توانایی رسیدگی به این همه مشکلات را ندارد خواشمندیم یک سازمان مثل سازمان محیط زیست زیر نظر مستقیم ریاست جمهوری برای سیستم حمل و نقل ایجاد بفرمایید

    • ا

      روی تخم چشمم....رئیس جمهور🤣

  • ایمان پاسخ

    مردم بیچاره بعد از ۱۲ روز باطل میشن بندرعباس بار های اولی رو میده به بومی ها ۱۰۰ تا شماره میخونه بار های خوب تموم میشه

  • مهدی پاسخ

    بقیه شهر های ایران که سیستمی نیست اونجا باربری میگه کلا بار ندارم برای بومی هسته زنجان قزوین اصفهان تبریز البته بارهای خوب کرایه بالا به غیر بومی نمیدن بار مفتی هم ۲۰۰ تومن کمیسیون میگیرن کرایه بار هزار کیلومتری میشه ۹ تومن این بار بومی اون شهر نمیبره بار خوب کرایه بالا میاره میاد تو شهری که اعلام بار سیستمیه حرفش اینه که بار خوب بهش بدن خوب توقع بیجا میکنن

    • رضا مولایی

      نخیر جناب ،زنجان برعکس قضیه هست اکثر بارهای زنجان رو غیربومی ها میبرن باکرایه ی پایین

    • مهدی

      خدا پدرومادرت رو بیامرزه که حرف حق گفتی

    • بنده خدا

      اصفهان وبومی بازی!؟!؟حالت خوبه داداش.تاالان اصفهان بارگرفتی؟تاالان پایانه اصفهان اومدی ؟کجای اصفهان وکدوم بار رااول به بومی اصفهان میدن ؟اگرشماتشریف میبریدبازارچه شاهپوروبدون دریافت نوبت وبدون الافی ودرکمترین زمان بارازدلالها اونم باکرایه پایین میگیری مشکل ازخودتون هست بزرگوار.امثال شماها فقط فکراین هستین که درکمترین زمان باربرگشت بزنیدودیگه به کرایه وکمیسیون باربری واصطلاک ماشین و.و.وفکرنمیکنیدوبااین کارباعث ضرربه بقیه همکاران محترم حتی بومیهای استان میشیدبعدهم ناله وامصیبتا سرمیدهید.نه برادرمن مشکل ازاصفهان وزنجان وتبریز وبندر نیست مشکل ازنبودمدیریت درسطح کلان مملکته.ازیک طرف واردات بی رویه کامیون بدون اسقاط ودرنظرگرفتن ظرفیت کشور وازطرف دیگه تولیدماشینهای بیکیفیت چینیه وهمش برمیگرده به پرکردن جیب آقایون دلال وواسطه وآقازادهای صاحب رانت.

    • محمد

      تنها جایی که آدم وار میشه بارگیری کرد و بومی بازی نداره ذوب آهن اصفهانه

  • مهدی پاسخ

    دولت فشل بی‌عرضه یکی باس مثل مرحوم رضا خان قلدر ولی تریاکی غیرتمند ولو بیسواد باشد تا ایران رو در خور نامش به جایی برساند

    • خوزستان

      سلام همکاران عزیز فکنم‌این این یک فتنه هست ک دولت انداخته ک نظر سنجی کنه یا خدایی نکرده تو جادها بجون هم بیفتیم هرکسی هم ک تو شهری دیگه میخواد بار بزنه بزارنیش بار بزنه این یک سفرس ک همه باید بخورن بومی غیره نداره این باید فرهنگ سازی بشه ک حق کسی خورده نشه و کینه از هموطنش و همکارش نگیره بخاطر یک لقمه نون

    • ناشناس

      سلام

  • بهروز پاسخ

    داخل شهر های دیگه به رانندگان بندرعباس بار ندید

  • علی پاسخ

    بله وقتی ،حق حساب بومی می دهد ،الان بومی داره ۸تا تهران شور اباد با تیغه می اید

  • رضادهقان پاسخ

    عجب ما فکر می‌کردیم بوشهر اینطور دزدی میکنن وقاچاق بندر که میگفتن قانون داره

    • مهدی

      همه جا همین هسته چرا تبریز به ترکی اعلام میکنن

  • سعید پاسخ

    استان چهار محال بخصوص سفیدشت وگندمان که دیگه افتضاح شده باربریها هر کدوم ۱۰تا کامیون دارن بار فقط ماله خودشون

  • سعید پاسخ

    دلال وبار بریها که دارن همه چیزا نابود
    میکنن خدا ریشه دلال بکنه

  • عباس تهامی پاسخ

    بندری ها بیان زرند نوک یشون میکنیم بار دغال زرند حق زرندیا بعد کرمان سیرحونه خواهشا همکارهای غیر کرمانی نگیرن احساس می‌شود براشون خدب نبا‌‌شه از من گفتن

    • ناشناس

      توبرونوشتن یاد بگیربعدبیا شاخ شونه بکش 😂😂😂😂

    • چوک بندر

      از پای بساط پاشدی و چرت می گی بی سواد

    • امیر

      النگوهات نشکنه، یه دو کلاس نهضت میخوندی بعد میومدی کامنت میذاشتی

  • رضا مولایی پاسخ

    اگه اینطوری باشه فردا پس فردا هرکس توی شهر خودش واسه راننده های غریبه شاخ میشه وامنیت از بین میره

  • ناشناس پاسخ

    کافیه رانندگانی که بومی نیستنددرشهرخودشان راه رابه رانندگان بندرعباسی ببندندواجازه ترددندهند.اونوقته که آدم میشوند.
    رانندگان بندرعباسی همیشه خودشون وبالاترازدیگررانندگان میدانند.

    • چوک بندر

      بهترین اخلاق و منش را جنوبی داره بخصوص هرمزگان لطفاً ادب را رعایت کن

  • یدالله صندلپور پاسخ

    تمام مسئولین فقط به فکر خودشان هستندو مثل انجام کارهای چای دبش. کو به فکر مردم بودن

  • ناشناس پاسخ

    یعنی واقعن مسوله واردات کامیون فکر نمیکنه این همه ماشین که بدون هیچ قانونی به ناوگان افزوده میشن بارشون از کجا تامین میشه این که یه چیزه مشخصه یه بچه نادون هم اندازه اتاقش اسباب بازی میخره .خوب حیفه اسمه انسان که تو باشی بجایه فکر کردن به جیبه خودت و جیره خورات و بالا دستیاد به اون راننده دربدر که یعمر جون کنده یه ماشین قدیمی خریده باهاش چنتا خونواده رو نون میده یا اون جوونی که از همه چیزش گذشته دوریال جمع کرده یه ماشین قسطی خریده با کلی نزول و بهره و سود بنگاهایه بار خور با این همه ماشین که هر اقایی که حتی یه پنچری بلد نیست بگیره یه ماشینه صفر سواره هر جایی هم کار داره تا راه داره فرو میکنن تو پاچه شلوارش از گاراژ بگی تا پایانه بگیر تا پلیس بگیر تا اپاراتی بگیر تا سوپری و ووووو اوخت اون پیره مرده بیچاره که از ناچاری رانندگی میکنه چطوری بار گیرش بیاد /b>

  • آرازمحمد .پقه پاسخ

    اگر واردات ماشین بدون اسقاط باشد تا دوسال دیگه هرماهی به انتظار یک بار امید بارزدن بشبنیم

  • ناشناس پاسخ

    اگر کارکنان اعلامبار این جمله هارو از پشت تریبون اعلامبار پایانه بار بندر عباس اعلام کنند که به بندر عباس نیایید ...باید این را هم قبول کند که هنوز جسم پاک شهید باکری در خلیج فارس هست و کارکنان اعلامبار این شهید راه وطن را پیدا کرده و به آذربایجان تحویل دهند در غیر اینصورت حرفهای پشت تریبون اعلامبار ثابت میشه که اینا از عوامل دشمن بود و حکم ستون پنجم را دارند ...همه رانندگان زحمتکش هستند و ایرانی می‌باشند..من التوفیق

  • ناشناس پاسخ

    وزیر راه و ترابری توانایی ندارد که این مشکل راه برطرف کند

  • اکبر پاسخ

    هیچ جای ایران عدالت نیست بین رانندگان فقط وفقط مقصر خودمونیم ما رانندگان که به هم رحم نمیکنیم ازاین دولت چه انتظاری دارید؟؟

  • ناشناس پاسخ

    وختی یکی را مسوول یه کاری قرار میدن باید هنر تخصص فرهنگ مسولییت پذیری مدیرییت و همه چیزی که برایه انجام اون کار لازمه باید تو خونه یارو باشه ن تو کلله تا بتونه موفق باشه ماشینی که الان من ازش نون در میارم پنجاه سال پیش بهترین ماشینه روزه دنیا بوده شاه اورده داده دسته راننده سه سال براش کار کنه بعد ماله خودش اگه هزار سال دیگه بگذره اقایون نمیتونن حتی فکره این کاروبکنن عملش بماند

  • مهدی پاسخ

    این حرف به هیچ عنوان درست نیست من چند ساله میرم بندر تا حالا هیچ وقت ندیدم که بین بومی و غیر بومی فرقی باشه اینقدر که پایانه بندر رفاه و آسایش و برابری برای رانندگان قائل هست هیچ یک از پایانه های کشور نیست حتی تهران که پایتخت هست اگه کسی که واقعا راننده باشه و تو جا جای ایران کار کرده باشه می‌دونه که این حرفا کذبه خدا رو شاهد میگیرم اینقدر که رانندههای غیر بومی ناحقی میکنن و بار بی نوبتی میزنن بالای بندری نمیزنه راننده شهرستانی میاد بندر برای گازوئیل فروختن از اینور هم میخواد زود برگرده نوبت نمیزنه از باربری بار میگیره بی نوبت با کرایه کمتر میزنه برمیگرده اینو کدوم راننده ای هست که ندونه ولی کو انصاف

    • احمد

      حرف حق گازوئیل که میفروشند فوری هم می خوان برگردند این همه کرایه می‌گیرند هرسال یه ماشین می‌خرند اونوقت میگن ماشین وارد نکنید تا کم باشه هر طور دلمان خواست کرایه بگیریم در امد هیچ قشری تو ایران از کامیون وتریلی بیشتر نیست طمع زیادی ماهی ۱۰۰ میلیون رای نیستند میخان زودتر بار بزنن هی بیشتر...

    • ناشناس

      شما حرف بیخود و الکی میزنید از حرفاتون مشخصه که بندری هستید و کامنت الکی میذارید چه اشکال داره نظارت شه ببینیم حرف شما درسته!😏

    • حسین

      نمی دونم اون بندری که ما میرم با مال شما فرق داره برادر.یا حتما خودت هم بندری هستی.....من تا حالا ندیم یه دونه آذری گیلکی مازندرانی یه خراسانی یه یا لر و اقوام دیگر از رانندها گازوییل تو بندر بخرن یا بندری بود.یا مال اطراف بندر بوده یا افغانی بوده.اگه بندری از راننده گازوییل نخره.بگو ببینم راننده می تونه توی بندر. میناب. قشم. حسن لنگی. شمیل.چاه اسماعیل گازوییل بفروشه.
      چرا این رو نمگی راننده های بندر میان تهران.گازوییل لیت پنج هزارتومن آزاد میخرن.انسان باید یه خورده انصاف داشته باشه.بی عدالتی تو همجا هستش نمونه ش پایانه اکبر آباد تهران من خودم ۲۷ سال سابقه کار دارم شاید توی این چندسال ۳ یا ۴ دفعه از پایانه اکبر آباد بار گرفتم.داداش گفتنی زیاده.این صنف صاحب نداره صاحبش مرده.بی صاحبه این صنف

  • محمد پاسخ

    خوب مردم شهرهای دیگر هم بگن برای تخلیه بار به بومی های بندر اجازه نمیدیم

  • فردین افراسیابی پاسخ

    این که واقعا درسته صحت این خبر واسه ما که راننده هستیم از نزدیک داریم می‌بینیم.چند ساله منتظر رسیدگی هستیم.ولی افسوس که غیر ممکنه

  • Hormoz پاسخ

    با سلام

    • حسین

      خداحافظ👋👋

  • ناشناس پاسخ

    حرف مفت زدی برو بومی‌گرایی اول از شهر خودت درست کن پنج سرویس بار تو شهرت جابجا می‌کنی بعد سر نوبتت میای بندر بار میگیری بندری هم باید ماشینش بخوابه تو بارکینگ بعد ده روز نوبتش بشه

  • علی پاسخ

    مسولین زورشون به سر چهار تا دلال وپمپ چی نمیرسه .....میخان مملکت اداره کنن ...خر تو خر بازاره

  • مجتبب پاسخ

    واقعا متاسفم به این کرمونیها.که میگه بندریا نیاد زرند.خب نفهم بدش تو این بار رو کجا میخوای ببری.نمیفهمی با این حرفت امنیت همه جا بهم میریزه.یکم فکر کن بعد حرف بزن

  • ناشناس پاسخ

    یکی بهشون بگه تاچندسال قبل التماس میکردید به رانندگان غیر بومی مفتی مفتی ماشین دار شدید حالا زبان درازی می کنید

  • راننده پاسخ

    یادشون رفته بندری ها ، تا دیروز شوتی بودن و گوسفند میچروندن حالا شدن راننده ؛ بابا بیا برو دنبال کار آب واجدادیه خودت ،، تو رو چه به رانندگی

  • عسل پاسخ

    با سلام
    بله خبر درسته ؛ من ده ساله بندرعباس زندگی میکنم و دقیقا هزاران بار در مورد بار دادن به ماشین های بومی و بندری و ندادن به شهرستانی ها حقیقت داره

  • ناشناس پاسخ

    سلام همجا بومی گرایی هستش بندر امام ما باید 24ساعت تو صف باسکول باشیم ولی پلاک بومی از راه نیومده باسکول میکنه بار میزنه می‌ره متأسفانه دقیقا بغل خونه خودمون هم شیراز تخلیه می‌کنه آیا این عدل علی بود

  • علی مافی پاسخ

    تو رو بخدا نرید بندرعباس صبر کنید خود بومی ها چقدر میتونن بار ببرن مگر ما راننده ها دور از همه راننده ها گربه هستیم بارهای به درد نخور بجا مانده رو بزنید صبر کنید اعلام بار چی بارها رو بده به خانواده خودش حملش کنند

  • علی مافی پاسخ

    بندرعباس یکی مثل انجمن سید جلال میخواد

    • حسین

      حیف..آقا سید یه دونه بود بخدا.وقتی که رفت.تازه فهمیدم چه انسان شریفی داشت برامون کار میکردش.آلان انجمن بندر فقط دنبال منافع خودشون هستن.

  • امیر پاسخ

    باشه عیب نداره پس رانندگان بندرعباس هم از سیرجان رد نشن وگرنه دیگه خودتون میدونید.

  • حمید پاسخ

    قابل توجه مسئولین کشور.اقایان
    کجا دارید میروید بااین شتاب!؟.

  • امید پاسخ

    به خدا هرجای بندر که میری بهت ظلم میشه و زور میگن تا میخوای از حق خودت دفاع کنی بومیان بندر میریزن رو سرت

  • سنگین سوار پاسخ

    وقتی که عرضه و تقاضا تا متعادل بشه همینه،بار کم و ماشین زیاد،اون موقع که یقه جر می‌دادیم که آقا اسقاط نباید حذف بشه و ماشینها نبایستی بدون اسقاط پلاک بشن و مخالف گسترش ناوگان بودیم کسی گوشش بدهکار نبود،اینم نتیجه اش ،حالا بازم روزهای خوشمونه

  • جمشید پاسخ

    چرا مسولیین استانی و کشوری به موضوع ورود نمیکنند؟

  • روضا پاسخ

    کلا بندر به خاطر ما رانندها .حدود۲۰درصد که ب حمل ونقل مربوط میشه دزد تشریف دارن
    مردمان خوب وخون گرمم بیشمار داره بامعرفت
    ولی این ۲۰درصد کل بندر عباس روبردن زیرسوال
    ودرآخر
    بیایین همگی باهم ایران روبسازیم
    برای آیندگانمان که دوستشان داریم
    هرکس فقط به وسع خودش انسانیت به خرج بده
    سپاسگذارم

  • ح پاسخ

    فقط مسئول واردات خودرو بیسواد بسسسسسسه واردات کامیون بزابابا
    بارزیاد باشه تا این حرفا نباشه تا هرکی ازهرکجا بار خواس بگیره
    این دولت تو یه چیزی کلید کنند ول کن نیستن حالا هم جو گرفتتش هیییی وارد میکنه واسه من

  • جواد حسن زاده پاسخ

    باسلام خدمت رانندگان زحمتکش خیلی خیلی ببخشید ها بی عرضگی از خودمونه/b>

  • رضا پاسخ

    هر دم از این باغ بری می‌رسد، دم مسئولان گرم، واقعا خسته نباشید، نان پدر و شیر مادر گوارای وجود

  • رضا پاسخ

    خداروشکر، همه جای ایران و باربری ها به همین شکل دارند عدالت رو برقرار می‌کنند، بالاخره تهیه خودکار و تهیه بار کلی زحمت و رانت داره، حتما باید کمیسیون آنچنانی و حتی نصف برای باربری باشه، اصلا باید به راننده فقط پول گازوئیل و یه مقدار هم هزینه تهیه چند تا نون بدن که یه وقت تو راه به آدم خواری روی نیارن، خدا قوت مسئولان واقعا دموتن گرم، به نظرم باید هشتاد درصد کامیونها به اسم مسئولان باشه تا یه مقدار وضعیت راننده ها بهتر بشه، راننده هم ماهیانه حقوق بسیار زیاد و مکفی و قانونی دولتی که زیر ده میلیون هست رو دریافت کنند، تا بتونند با ارامش و راحتی و فراق باز زندگی بکنند، خسته هم نباشید مسئولان گرامی 😒😒😒

  • احمد جنتی پاسخ

    سلام اقای محترم یه فکری به حال کرایه بکنید به خدا موندیم به گدایی افتادم هاگ بار به جوری ابادان به جوری 500میلیون طلبکار باشی از برج 5واسه بارنامه تعویض روغن بمونی خدا رو خوش میاد میری انجمن بندر عباس شکایت کن جلو بارش رو بگیریم ولی همه دروغ تا کی معلوم نیست

  • ناشناس پاسخ

    همه استان شهرها همین شده

    • مهدی

      تنهاشهری که هرکی ازهرجایی بیادبامیزند رونوبت اصفهانه وگرنه هرجا بری باربزنی میخواهند ادمو جربدند

  • رحمان پاسخ

    سازمان صدا و سیما چرا فکری نمی کندو یک گزارش مفصل تهیه کند تا مسولیین
    از جمله سازمان راهداری تکونی به خود بدهد!؟

  • حمید رحیمی پاسخ

    واقعا شرم آور است با این همه بی بند باری

  • مصطفی پاسخ

    از وقتی فروش گازوئیل سخت شده حداقل ۳۰۰۰ دستگاه تو استان هرمزگان و شهرهای همجوار اومدن تو سیستم حمل و نقل من خودم ماشین دارم و شرکت حمل و نقل هم دارم متاسفانه یه عده به بهانه فلان شهر بومی غیر بومی هست به شرکت‌های حمل و نقل فشار میارن که باید بومی الویت داشته باشه اگر همه به حقمون راضی بودیم همه چی حل میشد منه کمپرسی دار اگه حداقل ۲۰۰ میلیون کار نکنم ناراضی هستم ،فکر می‌کنم ۷،۸ میلیارد دادم ماشین و کشنده باید با کسی که ماشین ۲،۳ تومنی داره فرق دارم یا قسط سنگین بستم باید بیشتر از بقیه بار نزنم ، ۲،۳ سالی وضع ماشین داری خوب بود دوباره برگشته به وضعیت قبل حالا همه صداشون در اومده ،آدم میشناسم همه رندگی فروخته ،کلی قسط داره یه هزاری هم دیگه تو جیبش نیست که گازوئیل بزنه خوب معلومه دنبال اینه که حق همکارش ببره حالا با بومی و غیر بومی کردن یا کرایه کمتر بردن و پول ریختن تو جیب کارخانه و صاحب بار ،التماس تفکر

  • علی پاسخ

    بی عدالتی در عرصه حمل و نقل بسیار است . درست بشو نیست که نیست

  • احمدرضا پاسخ

    به عنوان راننده تریلی بحدی از وضع هرمزگان ناراضی هستم که همیشه نفرین میکنم به مسولین ..اون از وضع پایانه و مسولینش که همه خودشون کامیون دارند و توضیع ناعادلانه بار اون از وضع اسکله شهید رجایی که برای یک باسکول باید ساعتها تو صف واسیم وهی ماشینهای بومی و شهری با گردن کلفتی بدون نوبت وارد صف باسکول میشوند و برای ورود و خروج باید هزار سلام و صلوات تردد کنیم و. اون از وضع سوختگیری که باید 24ساعت توی صف واسیم برای 300لیتر سوخت...تو‌پمپ بنزین کچین مینی بوس ها هر کدام 20کارت سوخت دارن و مینی بوسهاشون کاملا تانکر حمل سوخت هست ...اینقدر توی هرمزگان مشکلات ومعضلات داریم که تا صبح میتونم بنویسم ولی چه فایده که هیچکس براش مهم نیست ...در کل سیستم حمل نقل در هرمزگان مافیایی هست از لحظه ای که یک تریلی وارد هرمزگان میشوند تا لحظه خروج همه ازش سود میخورند بجز مالک بجز راننده ...

  • ناشناس پاسخ

    نه برادر عزیز این حرفا نیست قبلان ماشین ها توی بندر گار داشتن ولی الا ن بیشتر معدنها خودشان ماشین دارن وبار برای ماشین شخصی نمیدن برای همینه که ماشین بندری می شهرستان واگر نه مردم مرص دارن که کار در منطقه خودش باشه ب ه به شهر دیگر بارببره کار دربندرعباس بیشتر دست خیر بومی است نه بومی بومی دا ه زجر مگه یه شهرستانی کیف مکنه لنت خدا برشما که بومیها را گرفتارکردی

  • پوریا پاسخ

    لطفا در مورد اصفهان اینجوری نگید
    ما هر کی و از هر کجا اومده اصفهان بار گرفته رفته
    اگه قرار باشه ماشینای اصفهان از بندر یه سر خالی بیان و با نتونن بگیرن تمام ماشینهای غریبی هم که از شهرای دیگه میان هم یه سر خالی بر میگردن....!
    مورد دوم ما هم بار صنایع فولاد و ذوب اهن و سنگ محمود اباد و موزایک ویلون و اجر دولت ابادو ......رو فقط به اصفهانی بدیم که همه ایران باید سماخ بمکن

  • حسین پاسخ

    عیبی نداره قبلا جاهای دیگه از اینجور درخواستها زیاد بود.حالا دیگه نمیخوام اسم شهری یا استانی رو بیارم که سوتفاهم بشه.بومی های بندر زحمت میکشن بار رو تا باغات میارن توی خط کناره هم تا شهر گاوبندی میارن.دیگه اونجا بار باید پیاده کنن بچهای استان کرمان بوشهر باقی راه زحمتش رو بکشن.الی تا آخر تا بار برسه به مقصد.این اتفاق قبلا توی توره اراک و گردنه کوهیین قزوین افتاده.....می تونن امتحان کنن کاری نداره که

  • مجید پاسخ

    من راننده نیستم اما نظرات را خوندم نصف نظرات نوشته شده را واقعا رانندگان با شعور نوشته بودن ولی یکسری ها اینقدر بیشعور ونفهمن و درست نشدنی تا اینها هستن روز به روز اوضاع بدتر میشه

  • مجید پاسخ

    واقعا بعضیا خیلی حرومزادن احمق وقتی تو شهرتون یه نفر را اذیت میکنین حالا هر شهری در اصل داری دهن خودت را سرویس میکنی

  • ناشناس پاسخ

    زمانیکه کامیون در سطح کشور زیادتر از بار باشه ۲تا اتفاق میوفته بی عدالتی و رقابت شدید میشه و دوم اینکه این ب نفع سیاست دولت هست تا شما نتونی اعتراض یا اعتصاب کنی و مهم چرخش چرخ اقتصاد دولت و نظام هست ک ب خوبی در حال چرخیدن هست . حالا من و شما و دیگر همکاران دائم بزنیم تو سر هم بی فایدس .

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    پایانه بندرعباس بعداز مدیربت کل سازمان مهندس عابدینی دیگه هرج مرج شده ودلال بازی و رها شده دوران مدیریت کل مهندس عابدینی یادش بخیر

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    پایانه بندرعباس به خاطر پایانه سنندج مقابله به مثل کرده پایانه سنتدج هم گفت ماشینهای شهرستانی پتروشیمی وتراکتورسازی بار نمیدهند مهندس امانی باید انجمن صنفی سنندج و مدیرکل سنتدج را برکنار کند

  • ناشناس پاسخ

    با سلام .بنده مسیر بندر عباس میرم واقعا دیگه ... در آوردن بار نیست اگه هم هست کمه باید بیایم چند شب خواب داشته باشیم با این هزینه ها با این امکانات که دارن این همه پول از راننده میگیرن این هم امکاناتشون پایانه جدید بندر عباس مثل بیابون هیچ امکانات رفاهی نداره خورد و خوراک .

  • حسین قاسمی پاسخ

    با سلام و خسته نباشید خدمت همکاران عزیز
    بنده ۱۵ سال هست تو این شغلم .پالیشگاه کفی و... اصالتا اصفهانی نیستم و کاملا بدون تعصب میگم. بزرگ شده اصفهان هستم. تنها شهری ک بومی و غیر بومی توش ندیدم اصفهان بوده. حتی تو پالایشگاه. حتما درصد کمی باید باشه ولی من ندیدم

  • ناشناس پاسخ

    سلام من راننده نیستم کارمندهستم اما اگر انصاف داشته باشیم باید حرف حق زد تمامی شهرها اول میگن بومی بار ببرد بعد غیر بومی اما دم رانندگان سیرجان گرم که از همه جای ایران میان از سیرجان بار می برند اما اعتراضی نمیکنند

  • محمد محمدی پاسخ

    این حرفارو نزنین مملکت گل و بلبله، ....

  • احسان پاسخ

    اصلش همینه کاش تو تمام شهرها بومی میکردن بار

  • شهاب پاسخ

    وقتی رشوه بگیران بندری عللنن پول نقد دریافت میکنن وباری به صفه مانیتور نیامده به باگیرمعرفی میکنن ازاین بهتر نمیشه

  • ناشناس پاسخ

    اکثر کامیونها یک سربارشدن این زری است براقتصاد ایران 50درصدبارهاشده پارتی بازی
    اگه آشناداشتی ورشوه دادی باری ازنوع حرام
    لقمه حرام نصبت میشه که ن خدا رازی است ون بنده خدا بااین همه سختی ومشغت آخرشم
    یاخالی برگرد یابارشوه حرام بخور