بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ درخواست تجار برای استفاده از ناوگان ترکیه ای به دلیل کمبود ناوگان یخچالدار/ انجمن صنفی: کمبود نداریم

آذربایجان غربی با کمبود ناوگان یخچالدار مواجه نیست و کامیون یخچال دار بیش از حد نیاز در این استان موجود است.

درخواست تجار برای استفاده از ناوگان ترکیه ای به دلیل کمبود ناوگان یخچالدار/ انجمن صنفی: کمبود نداریم
تین نیوز |

در حالی که تجار و بازرگان آذربایجان غربی درخواست بهره برداری از ناوگان یخچالدار ترکیه ای را به بهانه کمبود ناوگان یخچالدار داخلی مطرح کرده اند، رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان کامیون های یخچالدار اعلام کرده که نه تنها کمبود ناوگان یخچالدار وجود ندارد بلکه ناوگان یخچالدار بیش از حد نیاز در این استان موجود است.

به گزارش تین نیوز، کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان کامیون های یخچالدار در  پاسخ استعلام دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که در استان آذربایجان غربی با کمبود ناوگان یخچال دار مواجه نیست.

گزارش خبرنگار تین نیوز حاکی است، موضوع کمبود کامیون یخچالدار از سوی تجار و بازرگانان استان آذربایجان غربی با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات باغی و صادراتی به دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام شده است.

تجار و بازرگان در نامه به دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان درخواست بهره برداری از ناوگان یخچالدار ترکیه ای را به دلیل کنبود ناوگان داخلی مطرح کرده اند.

این درخواست در حالی مطرح شده که رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان کامیون های یخچالدار در پاسخ به استعلام دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرده که در استان مذکور، نه تنها کمبود ناوگان یخچالدار وجود ندارد بلکه ناوگان یخچالدار بیش از حد نیاز موجود است.

به گفته عبدالله خانعلی، از آنجایی که استان آذربایجان غربی تولید کننده محصولات کشاورزی و باغی محسوب می شود، بسیاری از رانندگان بومی آذربایجان غربی و شرقی، نسبت به سرمایه گذاری های سنگین جهت خرید ناوگان و نیمه یدک یخچالدار جهت حمل محصولات کشاورزی این استان اقدام کرده اند تا جایی که می توان گفت ظرفیت تولید در حد ناوگان موجود نمی باشد.

 

نامه دفتر ترانزیت سازمان راهداری به کانون رانندگان یخچالدار

نامه کانون انجمن های صنفی کامیون های یخچالدار

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.