بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ایستگاه راه آهن فیروزان طی روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد

ایستگاه راه آهن فیروزان طی روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد
تین نیوز

 معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: ایستگاه راه آهن فیروزان طی چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

 

به گزارش مهر مجتبی نیک کردار،  در خصوص پروژه راه آهن غرب اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶ سال از شروع مطالعات و اجرای راه آهن می‌گذرد و مردم حق دارند از طولانی شدن این پروژه گله‌مند باشند.

 

وی با بیان اینکه ۶۰۰ کیلومتر راه آهن خواهیم داشت، افزود: این پروژه کرمانشاه را به راه آهن سراسری وصل می کند و از طریق مرز خسروی بعنوان مرز مهم بین جمهوری اسلامی ایران و عراق، به راه آهن عراق و سوریه و دریای مدیترانه وصل خواهیم شد.

 

نیک کردار بیان کرد: پروژه فعلی تنها قطعه باقیمانده راه آهن غرب آسیا به شرق آسیا است و دولت توجه جدی برای به سرانجام رسیدن این پروژه دارد و راه آهن کرمانشاه در اولویت اتمام است.

 

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار داشتیم دولت ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز اضافه کرد و ظرف روزهای آینده ایستگاه فیروزان افتتاح می شود.

 

نیک کردار افزود: بهره بردار این پروژه، شرکت راه آهن غرب است و برای بهره برداری نیز استخدامی خواهند داشت و مردم منتظر آگهی استخدام راه آهن باشند.

 

وی با اشاره به طولانی بودن اتمام پروژه های ملی گفت: طبق آمار سازمان برنامه و بودجه زمانی که برای اتمام پروژه های ملی لحاظ شده بیش از ۱۲ سال است اما اگر اعتبار باشد پروژه های بزرگ ۳ تا ۴ ساله تمام می شوند.

 

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه بیان کرد: همه ما می دانستیم که احتمال افتتاح راه آهن در تاریخ ۳۱ فروردین خیلی ضعیف است اما استاندار وعده دادند که تحرکی ایجاد شد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.