بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ ابهام در تخصیص منابع به بخش ریلی

درباره بحث واردات واگن و در بحث مجوز ثبت سفارش‌ها باید دستور کاری داشته باشیم. در شرایطی که در این زمینه قانون وجود دارد و تنها دسترسی به قانون سخت است، حیف است که مطالباتمان را بیان نکنیم.

ابهام در تخصیص منابع به بخش ریلی
تین نیوز

مدیرعامل شرکت ریل‌سیر کوثر درباره اعتباراتی که از طرف دولت و راه‌آهن برای رشد صنعت ریلی در نظر گرفته می‌شود گفت: درست است که این اعتبارات در قانون برای توسعه فعالیت‌های شرکت‌های ریلی آمده است اما درباره چگونگی تخصیص آنها بحث‌های زیادی وجود دارد.

حمید عزت‌آبادی در این‌باره افزود: بسیاری از این اعتبارات به بخش ریلی با مرکزیت شرکت راه‌آهن تخصیص می‌یابند که در جهت رفع موانع  دریافت این تسهیلات باید دستور کاری داشته باشیم و مطالباتمان را در آن قالب بیان کنیم.

عزت‌آبادی درباره معافیت‌های مالیاتی که درباره خرید واگن از کارخانه‌های تولیدکننده داخلی وجود دارد گفت: درباره بحث واردات واگن و در بحث مجوز ثبت سفارش‌ها باید دستور کاری داشته باشیم. در شرایطی که در این زمینه قانون وجود دارد و تنها دسترسی به قانون سخت است، حیف است که مطالباتمان را بیان نکنیم.

مدیرعامل شرکت ریل‌سیرکوثر ادامه داد: قوانین حمایتی در این زمینه وجود دارند که مشمول استفاده از واگن‌های داخلی به جای خارجی قرار می‌گیرند اما میزان وضوح این قوانین هنوز برای ما مشخص نیست و در اینجا پایش قوانین برای اینکه دقیقاً مشخص شود که واگن‌های داخلی یا خارجی مشمول ماده12 قرار می‌گیرند و ما بلاتکلیف نباشیم، حق و در عین حال وظیفه ما است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.